Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannie1980 schreef:Ik ga ook, L1 paarden, als het meezit de laatste keer L1.......Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt?
Bettine schreef:Sannie1980 schreef:Ik ga ook, L1 paarden, als het meezit de laatste keer L1.......Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt?
Concurrentie![]()
Needje schreef:hmmm, Z zat volgens mij vol. We hebben 4 Z-ringen dit jaar. Lijkt wel of t niveau elk jaar vooruit gaat. Wel positief! Bij de pony's zitten ze ook bomvol Liza. Normaal hebben we bij de pony's 10 ringen. Nu 12! (13 als je dse Bixi-ring meetelt) Bij de paarden zullen we op 24 ringen uitkomen denk ik.
Ctal schreef:@ Liza ...vorig jaar was de M1 wel tussen de hekjes. ( pony's) Daarna de M2, en toen omgebouwd voor de Z dus
![]()
Wie weet dit jaar weer..is altijd wel fijn. Maar ik mag denk ik sowieso wel tussen de hekjes met de Z
Ctal schreef:@ Liza ...vorig jaar was de M1 wel tussen de hekjes. ( pony's) Daarna de M2, en toen omgebouwd voor de Z dus
![]()
Wie weet dit jaar weer..is altijd wel fijn. Maar ik mag denk ik sowieso wel tussen de hekjes met de Z
Melanie15 schreef:Haha, ik denk dat ze dan gewoon hun paard niet onder controle hadden, lijkt me vrij lomp anders
Melanie15 schreef:Bij de M2 zijn de tijden nog een beetje verkeerd, ik zou 2 keer om 11.08 moeten rijden