Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt? Sannie1980 schreef:Ik ga ook, L1 paarden, als het meezit de laatste keer L1.......Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt?
Bettine schreef:Sannie1980 schreef:Ik ga ook, L1 paarden, als het meezit de laatste keer L1.......Weet iemand misschien wanneer de startlijst bekend wordt?
Concurrentie![]()

Needje schreef:hmmm, Z zat volgens mij vol. We hebben 4 Z-ringen dit jaar. Lijkt wel of t niveau elk jaar vooruit gaat. Wel positief! Bij de pony's zitten ze ook bomvol Liza. Normaal hebben we bij de pony's 10 ringen. Nu 12! (13 als je dse Bixi-ring meetelt) Bij de paarden zullen we op 24 ringen uitkomen denk ik.
) Daarna de M2, en toen omgebouwd voor de Z dus
Ctal schreef:@ Liza ...vorig jaar was de M1 wel tussen de hekjes. ( pony's) Daarna de M2, en toen omgebouwd voor de Z dus
![]()
Wie weet dit jaar weer..is altijd wel fijn. Maar ik mag denk ik sowieso wel tussen de hekjes met de Z
Ctal schreef:@ Liza ...vorig jaar was de M1 wel tussen de hekjes. ( pony's) Daarna de M2, en toen omgebouwd voor de Z dus
![]()
Wie weet dit jaar weer..is altijd wel fijn. Maar ik mag denk ik sowieso wel tussen de hekjes met de Z
vraag ik me dan af, je kan toch vrij goed die bordjes zien...... Melanie15 schreef:Haha, ik denk dat ze dan gewoon hun paard niet onder controle hadden, lijkt me vrij lomp anders
9:08 ring 11, tweede starter 
Ga zo ff bellen denk ik. 
Dat zullen ze nog wel veranderen....tis al n verschrikkelijk groot werk om dit er op te krijgen
Denk ik iig.
Melanie15 schreef:Bij de M2 zijn de tijden nog een beetje verkeerd, ik zou 2 keer om 11.08 moeten rijden

. Ik denk dat ik wel ff op en neer rij, het is maar half uurtje rijden.