Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odie schreef:Ooit begon ik vol goede moed mijn proef bij het Z2 pony's
groeten
c rechterhand
mxk van hand veranderen
kom ik in die hoek toch ineens de H tegen ipv de M
dus ik omdraaien, maar toen tikte de jury al op het raam dat de bordjes in spiegelbeeld waren neergezet OEPS!
Th0mas schreef:dat ik eruit werd gestuurd omdat ik 3 x verkeerd heb gereden
Bettine schreef:Ik sta mijn moeder voor te lezen, ze komt binnen bij A,
Terwijl ze binnenrijdt gaat er een hond precies op X zitten schijten![]()
![]()
![]()
Gelukkig kon de jury er ook wel om lachen en mocht het nog een keer over
carlijn83 schreef:Met een minpunt naar huis toe gaan........
Was met de pony in t M1 in Kampen. Jaar of 7 geleden
Hij vond die bak reuzespannend, zag overal bakkabouters.
Gingen ze tot overmaat van ramp de prijsuitreiking van een andere rubriek doen onder mijn proef van uit een supergehorige kantine inclusief stampende/klappende mensen en blaffende honden.
Hij was helemaal maf, kon nog net sturen maar hij ging veel te hard, kop er op. Alles wat je nodig hebt om een fatsoenlijke Mproef te rijden waren wij op dat moment kwijt.... en ik kreeg het niet meer terug in die proef. Eigenwijs als ik was, gewoon die proef afgemaakt.
Is mn dieptepunt van alle wedstrijden.
Syllie schreef:Wij gingen verhuizen naar Zeeland en we zouden dus de eerste keer starten op Bruinisse ( een buitenconcours). Ik haalde vroeger altijd m´n paard uit de trailer met een halster (dat doe ik nu dus niet meer) en toen ik het hoofdstel in wilde doen, ging tie d´r vandoor, sprong bijna over auto´s enz.
Maar ben nog niet klaar, heb k m eindelijk weer te pakken, hoofdstel in enz., blijft tie achter de trailer hangen met z´n bitringenHij bleef er dus aan trekken, hoofdstel aan gort en m´n bit ook, kan je nagaan hoe hard dat is gegaan. Ik helemaal overstuur natuurlijk, ben altijd hardstikke zenuwachtig en nu dus helemaal, nog geprobeerd voor een ander hoofdstel, maar heb die dag niet meer gestart!!
Iemand die dit verhaal kan overtreffen
Randy01 schreef:Oef...al erg veel ergere dingen, waarvan hieronder een aantal hoogtepunten (en nog steeds heb ik geen last van zenuwen)
* ik was een jaartje of elf en sprong L met mijn paard van 1.68 m en kon er dus niet opkomen zonder hulp van een sterk iemand (meestal mijn vader). Door een weigering op een dubbel viel ik eraf, paard kwam keurig naar me toe en toen riep de jury om: in dit geval maken we een uitzondering betreffende de regel 'hulp van derden', de amazone mag geholpen worden met opstijgen, mits ze er binnen een minuut op zit. Ik dus gillen daar op dat grote grasveld: Rennen papa, rennen papa, ik moet er weer op, ik moet verder.
(Deze is een giller, doet het goed op verjaardagen)