Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
heidehofs schreef:op mijn rozetten schrijf ik ook de uitslag op:
naam pony, plaats van concour, datum van concour, aantal punten, prijs..tja dat ik opschrijf hoeveelste prijs ik heb is eigenlijk wel een beetje dom, je kunt ja aan de kleur zien welke prijs je hebt! ik heb inmiddels rond de 80 rozetten, waaruit vooral oranje en rood (gelukkig maar).
Sjonniej schreef:Je rijdt toch voor je plezier en niet voor die beker...tenminste dat hoop ik.
Karin schreef:Sjonniej schreef:Je rijdt toch voor je plezier en niet voor die beker...tenminste dat hoop ik.
Ben ik geheel met je eens. Maar de vraag was 'wat winnen jullie graag'. Dus tja, ALS ik wat win... dan krijg ik graag een gebruiksvoorwerp en een lintje.
knightloekie schreef:Eigenlijk zou je als je eerste wordt een extra winstpuntje moeten krijgen![]()
![]()
Sjonniej schreef:Je rijdt toch voor je plezier en niet voor die beker...tenminste dat hoop ik.
Sjonniej schreef:Ik vind het mooier dat ik lekker gereden heb dan dat ik iets win