slechte punten worden verzwegen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: slechte punten worden verzwegen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 22:08

ik heb alle uitslagen op m'n side staan Haha! Ook de minder goede, iedereen heeft wel eens een mindere proef. Knipoog

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 22:23

Savage schreef:
Waarom worden hoge punten genoemd en slechte/lage punten verzwegen???om het zo maar te zeggen?
wat vind jij daar van??

want een topamazone die met 1 paard ook bij de junioren enzo gereden heeft had vorige week in de M1 met een jong beestje gestart en haalt daar onder de 130 punten. Dit wordt dan niet vernoemd...is het dan zo erg als je een keer lagere punten haalt?? Alles wordt bijgehouden qua wedstrijd uitslagen,maar is het een keer minder,staat het er ineens niet bij...

Ehhh....we hebben het hier over Joyce H. toch? Ik vind het goed dat juryleden ook lage cijfers durven geven als het niet goed loopt. Het gebeurt vaak genoeg dat mensen hogere punten krijgen dan ze verdienen, omdat ze ´bekend´ zijn of connecties hebben. Nou waren dit wel érg lage punten, maar ik heb haar ook wel eens zien winnen met een proef die écht niet de beste was!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 10:40

Als zij met een jong paard op wedstrijd ging om het paard ervaring op te laten doen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze die wedstrijden niet op haar site vermeld. Zodra het paard meer gewend is en op wedstrijd beter laat zien wat het trainingsniveau is, dan komen die punten er vanzelf wel op.
Ik zou alleen de serieuse wedstrijden melden denk ik.
Anders krijg je wel erg lange lijsten met wedstrijden...
Vaak laten mensen ook alleen de kampioenschappen e.d. zien. Het is toch een soort CV...

Ik schreef tot nu toe al mijn wedstrijden op in mijn profiel, maar ik heb er nog maar een stuk of tien gereden. Kan me goed voorstellen dat ik straks bij een nieuw profiel alleen de wedstrijden die ik in de prijzen viel vermeld en de meest recente.
Juist in verband met die lange lijsten...

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:01

Dan moet je gewoon helemaal geen punten noemen..en anders ook de slechte(tenminste zo denk ik erover).
Het gaat er toch om dat je plezier hebt, Ja oke..Als je goede punten haalt is het leuk..
Mijn laagste was volgens mij 145, boeide me echt niks..vertel het net zo hard tegen iedereen, want zo slecht ging het niet..en het was een jury die niet echt hoog jureerde want er waren er nog 17 onder mij(was 10e van de 28).
En idd, bij iedereen gaat het wel eens minder..als het voor jou gevoel goed gaat is het goed, en als het niet zo goed ging heb je weer iets om aan te werken! Lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 15:53

op een gegeven moment kantelde mn pony heel erg, achteraf bleek door zn gebit te zijn, maar dat wist ik toen niet. Ik heb geloof ik5 wedstrijden alleen maar rotpunten gereden met als dieptepunt 141 Tong uitsteken en toen was ik wel zat om elke keer weer te vertellen dat ik weer slecht gereden had. Ik was er wel eerlijk over maarja ik had gewoon geen zin om te vertellen, en probeerde iedereen een beetje te ontlopen Tong uitsteken nu is het weer helemaal goed gekomen gelukkig.. maar ik snap heel goed dat je het niet wilt vertellen hoor haha.. je weet eigenlijk toch wel dat mensen achter je rug om vertellen wat je allemaal fout doet, en zij weten het dan allemaal zoveel beter.. ik haat dat zo!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:17

ja maar voor een amazone als zij...iedereen rijdt toch wel eens wat minder...

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:51

tja zij neemt paarden ook wel eens mee als zijnde training, en als je dan een keer zo'n maffe jazz ( sorry) onder de kont hebt die je de hele bak laat zien kan ik mij voorstellen dat je dt niet op de site zet..