Spoorbeschermers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Re: Spoorbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 14:52

runningkawa schreef:
Wat stom van de KNHS
Mogen ze hun regelement wel eens aanpassen Haha!
En dat is wat de jury aan kan houden, niet dat mailtje.
Dus heb je pech, ben je toch de pineut.

Idd verbaasde mij ook wel hoor Haha!
Of ze mogen het regelement weleens gaan nalezen!

Maar goed als het goed is mogen vaste toch wel? Dus ik maak mijn spoorbeschermers vast aan de sporen Knipoog
En is het dan nog niet goed doe ik ze wel af!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:14

secricible schreef:
Schijnbaar vanwege de mogelijkheid hier inderdaad dingen in te steken, zoals varkensprikkers (prikkers die electriische schokjes afgeven) en andere grove dingen.

En springruiters steken nooit varkensprikkers in hun peesbeschermers, dus die mogen er wel mee rijden Clown
Net zoals een borsttuigje. Dat mag ook niet, want daar gaat je paard heel nageeflijk van lopen (werkt net zoals een slofteugel).............. of wat is daar nou de achterliggende gedachte van Blond

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:15

Scum schreef:
secricible schreef:
Schijnbaar vanwege de mogelijkheid hier inderdaad dingen in te steken, zoals varkensprikkers (prikkers die electriische schokjes afgeven) en andere grove dingen.

En springruiters steken nooit varkensprikkers in hun peesbeschermers, dus die mogen er wel mee rijden Clown
Net zoals een borsttuigje. Dat mag ook niet, want daar gaat je paard heel nageeflijk van lopen (werkt net zoals een slofteugel).............. of wat is daar nou de achterliggende gedachte van Blond

Tsja, maar met een SGW dressuurproef mag een borsttuig weer wel Verward

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:18

Wat je al niet zou moeten weten voor je op wedstrijd gaat.
Ik ben gisteren met van die rubberen spoorbeschermers (of eigenlijk zijn het laarsbeschermers) gestart. Achteraf hoorde ik van een stalgenoot dat ik officieel ook met een haarnetje had moeten starten omdat ik geen strik in mijn haar kan, nee, het komt niet eens onder mijn cap uit. Scheve mond Ik zag inderdaad wel een andere stalgenote rijden met een haarnetje dat volledig onder haar cap uit hing (terwijl haar haar nog korter is dan het mijn) en ik vroeg me al af waarom ze dat ding in hemelsnaam op had. Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:21

Rijden met een haarnetje is niet verplicht. Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:50

nee, maar sinds die 6 voor verzorging draag ik er wel een voortaan.

Tja, borsttuigen enzo, waarom dat niet mag.. .dunno. Had het nu over de spoorbeschermers... zou ik eens over moeten denken..