CGJ12 schreef:Ik dacht dat dat alleen opengesteld was voor lichamelijk gehandicapten.......
Goh je moet dus toch hersens hebben om te kunnen paardrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Ik dacht dat dat alleen opengesteld was voor lichamelijk gehandicapten.......
Wouter24 schreef:Barbara_m schreef:Samen met Bibi in het C-kader.
Iedereen die junioren rijdt en niet in A of B kader zit, is automatisch C kader
Barbara_m schreef:De mensen die in het C-kader zaten, waren er bijna van verzekerd het jaar daarop in het A of B kader te zitten.
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:De mensen die in het C-kader zaten, waren er bijna van verzekerd het jaar daarop in het A of B kader te zitten.
Sure............
Jazzie schreef:En met welk paard reed je toen dan?
Barbara_m schreef:Jazzie schreef:En met welk paard reed je toen dan?
Bakason's Mion, later Ibi.
reddytobias schreef:Soraya92 schreef:bij de pony’s Justin natuurlijk , en Roy is ook wel aardig! en voor de dressuur pony’s Astrid ! Ik ken ze ook allemaal persoonlijk
denk dat Roy er wel mee stopt!! die richt zich meer op het springen en hij heeft dit jaar nog niet gestart!! alleen met zijn jonge pony in de B!!
robinbeekink schreef:Er bestond wel een C-kader..
Alleen werd die nooit bekent gemaakt.. Een c-kader is voor mensen die op dat moment nog niet goed genoeg zijn voor een a- of b-kader, zij krijgen trainingen zodat dat ze het jaar daarop eventueel in een a- of b-kader opgenomen kunnen worden.
Het c-kader is nu wel opgeheven er zijn alleen nog a- en b-kader.
Barbara_m schreef:C kader mocht in Ned. wel altijd int. Maar volgens mij mag dat zowiezi wanneer je
2x boven de 63% scoort ofzo...
Jazzie schreef:
hoe is het nu met je paarden?Jazzie schreef:
Mion is verkocht naar de USA en Ibi is net genezen van een Kankergezwel is zn mond. Hij zal nooit meer op zn oude niveau terugkomen. Maar ik hou m gewoon. Zaterdag start ik m in de Z2 (met pijn en moeite heb ik uitstel gekregen van de KNHS) en daar zal ik beslissen of ik hem blijf starten of dattie toch met vervroegd pensioen gaat. Maar weg doe ik hem denk ik niet! Ben veelste gek met dat paard.
In Zelhem ga ik wel YR starten met een 7-jarige.
saluut schreef:Maar het lijstje op de vorige pagina van de senioren klopt niet meer, aangezien Laurens ook is opgenomen in het A-kader!