Gewoon op plaats zoeken. Dan hebben ze een bestand toegevoegd en dat is de startlijst. Beetje onduidelijk, maar het programma staat nog gewoon bij vraaglijsten.
Het terrein was echt SUPER! Zelfs aan het einde van de avond nog niet stukgereden of wat dan ook.
Joop was ik zelf wel tevreden over. Waren geen wereldproeven, maar opzich netjes. Had de eerste proef 180, tweede proef had ik iets meer kleine foutjes en had ik 169 (wel veel te weinig in mijn ogen, maar ok )
wij zin donderdag naar het nationaal springen geweest!! altijd mooi concours, maar het gras was erg lang, gelukkig hadden we grote stiften meej!! het was spekglad... maar was wel mooi!! kensington was 2e in het nationaal 1,30m!! hij sprong super!! morgen gaan wij met een pony mee... die moet M/c springen!!
Het terrein van vanmiddag toch wel wat slechter zeg Er is ook wel erg veelr egen gevallen vannacht en vandaag, want gister lag het er nog zo mooi bij..
Tom was een beetje drammerig, maar liep opzich niet verkeerd, ben al erg blij dat ik hem tussen de bordjes heb weten te houden Maar ik was 3e en 2e met 162 en 174
Netjes gefeliciteerd..het was idd superglad..en de organisatie een zooitje..nieteens ringmeesters..:-S..ik rijdt hier denk ik niet nog een keer..had trouwens wel een winstpunt..