Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Als je 2x de 60% lijn in de Lichte Tour bent gepasseerd mag je niet meer in de L uitkomen. Is erg dom, nu rij ik een jong paar in het M, die waarschijnlijk snel doorstroomt naar het Z. Erg jammer, is best wel veel werk voor zo'n jong beestje.
Barbara_m schreef:Als je 2x de 60% lijn in de Lichte Tour bent gepasseerd mag je niet meer in de L uitkomen. Is erg dom, nu rij ik een jong paar in het M, die waarschijnlijk snel doorstroomt naar het Z. Erg jammer, is best wel veel werk voor zo'n jong beestje.
Barbara_m schreef:Ja en dan geen inkomsten cker. Dat zou nog veel dommer zijn, toch? Ik word betaald om die paarden uit te brengen. Ik snap nie dat de KNHS zo moeilijk doet hoor. Op deze manier gaan er een hoop paardjes naar de knoppen. Sonde!
Barbara_m schreef:maar ook een
jong paard meteen in t L starten... Slechte zaak!
Levy schreef:Als je vind dat een paard die ervaring nodig heeft, start je dat dier toch oko een paar keer HC in het L?
Bovendien mag je versneld promoveren dus je kan zo snel doorstromen als je zelf wilt.
CGJ12 schreef:Ja. Die discussie van de 2xLT ruiters begrijp ik eerlijk gezegd ook niet.........
Op dergeljik ruiters kan ik alleen maar stinkjaloers zijn eigenlijk.......
Al krijg ik een paard ooit klaar voor de LT, dan moet ik wel eerst verplicht die vracht winstpunten bijeen rijden terwijl een collega ruiter zijn identiek afgerichte paard in Juni al PSG start mag ik dan eerst nog een vet jaar in de ZZ ploeteren.
Alleen voor de YR is er een versnelde oplossing.
Die rijden 2x 65% in de YR proeven en voila........... je mag gelijk I1 starten.
eigenlijk een ONTZETTEND discriminerende regel!!!!
Barbara_m schreef:
eigenlijk een ONTZETTEND discriminerende regel!!!!