AnneMieKe_89 schreef:wah jooow! ben ik soms beetje laat?
maarre ik doe dus ook mee zondag
Z pony's,, 1e keer en ik scheit alle kleuren van de regenboog!
dan moet je tegen mijn kleine vriendje Justin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnneMieKe_89 schreef:wah jooow! ben ik soms beetje laat?
maarre ik doe dus ook mee zondag
Z pony's,, 1e keer en ik scheit alle kleuren van de regenboog!
Soraya92 schreef:dan moet je tegen mijn kleine vriendje Justin met Edje
AnneMieKe_89 schreef:Soraya92 schreef:dan moet je tegen mijn kleine vriendje Justin met Edje
indd, nou daar heb ik veeel te zware concurrentie aan, dus heb de strijd al opgegeven
ghehe nee hoor ga gewoon mijn best doen, maar ahg het is me 1e keer Z, en heb veel te veel tegenstand, dus ik reken maar nergens op.
ga gewoon voor de foutloze cross
AnneMieKe_89 schreef:bedoel je soms een punt sor?
mastenbroek schreef:hey annemiek gewoon lekker de cross ingaan.
Hij staat niet zwaar en gewoon lekker rijden. Kan je best.
AnneMieKe_89 schreef:ik had je gezien bij het water Arlette
jij jij vast niet!
maar een weigering in de cross is 10 strafpunten
maar het was je 1e cross toch?
vond het er netjes uitzien hoor
Soraya92 schreef:wat gek danwant bij de uitslagen die in de kantine hingen stond 4 strafpunten bij cross . Maar ik reed er gewoon langs?? Telt het dan anders ofzo ??
Soraya92 schreef:wat gek danwant bij de uitslagen die in de kantine hingen stond 4 strafpunten bij cross . Maar ik reed er gewoon langs?? Telt het dan anders ofzo ??
reddytobias schreef:Soraya92 schreef:wat gek danwant bij de uitslagen die in de kantine hingen stond 4 strafpunten bij cross . Maar ik reed er gewoon langs?? Telt het dan anders ofzo ??
op internet staat 10!!![]()
tja best raar, je hebt de hindernis niet aangereden...alleen voorbij gereden om vervolgens weer terug te gaan en hem te springen...lijkt mij dat dit dan toch geen weigering is???
ga maar lekker springen!!veel makkelijker!! die hindernisposters zijn ook niet altijd te vertrouwen
2 jaar geleden werd ik gedisc omdat een poster had gezegd dat ik de hindernis verkeerd had gesprongen(jaja waren ook echt meerdere mogelijkheden om over die hindernis te gaan ahum!!maar niet heus...
)