Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhootje schreef:zoals ik al eerder zei doe niet mee maar moet zaterdag schrijven, dus wie weet zie ik nog bokkers![]()
rhootje schreef:zoals ik al eerder zei doe niet mee maar moet zaterdag schrijven, dus wie weet zie ik nog bokkers![]()
heidehofs schreef:mij zul je dan zowieso tegen komen! als je z moet schrijven moet je mij ook nog schrijven !
ik doe op zaterdag mee in de z1/e. mocht van m'n mams niet promoveren voor de kampioenschappen omdat ik in de z1 meer kans heb dan in de z2. en dat ben ik helemaal met dr eens.
dit word m'n laatste z1 wedstrijd, daarna overijsselse en hopelijk de nederlandse nog maar daar rekenen we niet op.
ik moet vrijdag ook nog schrijven. ik zou eerst de m en z gaan schrijven maar ik krijg vandaag opeens te horen dat ik de b moet schrijven
daar leer ik niet veel meer van, dus het liefst zeg ik het nu af..marja dat kan ik ook niet maken. ik ga nog proberen of ik de z mag schrijven.
ik ben dus op vrijdag en zaterdag aanwezig.
starttijden weet ik zo niet uit mn hoofd maar t is rond 3 uur.
ladyenpippi schreef:welke ring moet je schrijven dan?
HedwigG schreef:pros_zero dan rij je zeker M/E. Ik moet als eerste van de M1/D
andrea16 schreef:Ik denk dat ik dan wel kan, ik wou toch sowieso nog gaan kijken
pros_zero schreef:
ok alvast bedankt zie ik je daar waarschijnlijk dan wel
KarinvdM schreef:Ik heb me net bijgeschreven, ik moet morgenmiddag om 16.45 en 17.03. We starten Z1.
andrea16 schreef:pros_zero schreef:
ok alvast bedankt zie ik je daar waarschijnlijk dan wel
Weet je hoe ik eruit zie? En hoe zie jij eruit op je pony?
pros_zero schreef:heb zwart hoofdstel met koperen gespen en frontriem zwart veelzeidigheidszadel met witte blokjes en dekje met zilveren randje
heb een een gewone cap wat je (zeg ma) vroeger ook had en dan wel de beveiligingscap ( hoop dat je het snapt) heb zwart knotje in en de staart niet ingevlochten
pony heeft bles en linksvoor en linksachter wit voetje
meer weet ik niet