Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadans16 schreef::D Aaah kom op Maartje dat kun je best aan
Man ga lekker appuyeren en eenvoudig wisselen en zo, vind Loekie ook vast en zeker véééél leuker om te doen
goldwing schreef:begin een donkerbruin vermoedde te krijgen dat het niet gaat lukken zondag in de B
als het zaterdag is zie ik het echt zwart in als ik dan nog geen afmelders heb
goldwing schreef:dit ga je niet geloven wederom een Z1 kwijt
Zo hou ik nog 5 man over van de 10 en geen reserves
goldwing schreef:dit ga je niet geloven wederom een Z1 kwijt
Zo hou ik nog 5 man over van de 10 en geen reserves
knightloekie schreef:maaruh ik krijg ff een ingevingAls er al zoveel mensen zich afgemeld hebben en er geen plaatsvervangers zijn kan er toch best 1 ruitertje meer in het B rijden
![]()
![]()
goldwing schreef:knightloekie schreef:maaruh ik krijg ff een ingevingAls er al zoveel mensen zich afgemeld hebben en er geen plaatsvervangers zijn kan er toch best 1 ruitertje meer in het B rijden
![]()
![]()
Nee jammer dat gaat dus niet ivm aantal dat een jury mag hebben
Heb je je al opgegeven voor 5 juni een buiten wedstrijd met 2 ringen
daar moet je ook al snel voor zijn want dat gaat op het moment ook hard
Kan er wel veel meer kwijt natuurlijk met 2 ringen maar toch die wedstrijd houden we alleen maar op zondag dus kan er niet een aantal naar de zaterdag schuiven
goldwing schreef:uitslag staat op startlijsten bij de uitslagen
Iris82 schreef:
Bij de M2 moest ik echt even nadenken of daar niet toevallig een ander systeem voor wp gehanteerd werd... Wat een baggerpunten zeg!
Neonlight schreef:Iris82 schreef:
Bij de M2 moest ik echt even nadenken of daar niet toevallig een ander systeem voor wp gehanteerd werd... Wat een baggerpunten zeg!
Ja, inderdaad. Maar degene die mij les geeft heeft wel hoog gescoord, en ik weet dat er aan dat paard ook nog het een en ander mankeert.