CH Abcoude 5 & 7 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: CH Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:29

Bodem was goed te doen bij mij!
Alleen je moest over de geultjes heen naar sommige ringen Lachen

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:15

Hey
Yep ben zondag in Blokker nu we toch off topic zijn was ook in Middenmeer zaterdag maar ging onverrichte zaken weer naar huis. Kwam aan en paard had slokdarm verstopping dus dierenarts gebeld en na de behandeling weer naar huis Verdrietig Huilen
Ga zondag B rijden ( eerste keer voor de punten !! ) En jij ??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 22:33

mylo schreef:
Hey
Yep ben zondag in Blokker nu we toch off topic zijn was ook in Middenmeer zaterdag maar ging onverrichte zaken weer naar huis. Kwam aan en paard had slokdarm verstopping dus dierenarts gebeld en na de behandeling weer naar huis Verdrietig Huilen
Ga zondag B rijden ( eerste keer voor de punten !! ) En jij ??

volgens mij gaat gomir oefenspringen met de merrie Knipoog
ik heb van de week ingesproken op de voice mail...als dat goed is aangekomen..start ik M en Z paarden zondag Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 23:22

Ik heb idd oefen opgegeven en als ze goed gaat start ik misschien ook nog B. Dat mocht ik wel ter plekke bekijken Ja

Als je een kleine bruine merrie ziet met donkerblauwe beenbeschermers en dekje heb je grote kans dat ik erop zit Knipoog

Balen trouwens van die slokdarmverstopping Scheve mond Ik heb dat eens bij mijn pony gehad, doodeng vond ik het Bloos!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:20

Michelle85 schreef:
Ja met Z2 bedoelde ik eigenlijk ook Rabo Talenten Trophy Haha!

ik doe ook mee in de Z2 voor de rabo talenten trohy, start jij ook bij de paarden?

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:58

ik ben zondag herkenbaar aan mijn zwarte paardje met schapen bondjes aan zijn benen voor en achter en onder het zadel. Hihi!!
Wie weet hebben we een kleine bokt meeting!
Iemand nog tips en ervaringen over de bodem in abcoude??

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 13:29

mylo schreef:
ik ben zondag herkenbaar aan mijn zwarte paardje met schapen bondjes aan zijn benen voor en achter en onder het zadel. Hihi!!
Wie weet hebben we een kleine bokt meeting!
Iemand nog tips en ervaringen over de bodem in abcoude??

lopen meer schaapjes rond hoor!! Knipoog maar ik zal je wel niet tegenkomen!

vorig jaar vond ik de bodem in de springringen goed, in de barrage ging ik wel bijna op me plaat, maar dat kwam omdat ik korte kalkoentjes in had Haha!

kwak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:52

Wij zijn ook van de partij in het L2 *LOL*

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:28

Mn moeder zei dat de bodem daar niet altijd zo goed is, dus dat worden grote stiften meenemen

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:35

IK doe mee in de Z1 paarden voor de talenten trophy
( iig als mijn moeder al heeft ingeschreven , dacht van wel)

En heel mss ook met mijn eigen paard in de L1.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:34

xxLisaxx schreef:
Michelle85 schreef:
Ja met Z2 bedoelde ik eigenlijk ook Rabo Talenten Trophy Haha!

ik doe ook mee in de Z2 voor de rabo talenten trohy, start jij ook bij de paarden?

JA ik start ook bij de paarden in het Z2 ! Met mijn oude paard Izzy en mijn nieuwe paard Passy Vork (koosnaampjes hoor Tong uitsteken ) Met mijn nieuwe ga ik daar voor het eerst starten dus ik hoop dat het allemaal goed Bloos

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 23:34

morgen gaan mijn coupons op de post, hoop nog op tijd voor de dressuur Bloos niet dat ik dat een ramp vind!
iemand enig idee hoe het dressuurprogramma altijd verloopt? want ik heb me met die vos wel leuk B dressuur opgegeven, maar heb niet zon zin om half 9 te starten in de B terwijl ik pas aan het einde van de dag Z moet springen! Bloos

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 00:39

reddytobias schreef:
morgen gaan mijn coupons op de post, hoop nog op tijd voor de dressuur Bloos niet dat ik dat een ramp vind!
iemand enig idee hoe het dressuurprogramma altijd verloopt? want ik heb me met die vos wel leuk B dressuur opgegeven, maar heb niet zon zin om half 9 te starten in de B terwijl ik pas aan het einde van de dag Z moet springen! Bloos

meen je dat RT ??? Hoe kan je dat nou erg vinden Knipoog Koe

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 09:48

Soraya92 schreef:
reddytobias schreef:

meen je dat RT ??? Hoe kan je dat nou erg vinden Knipoog Koe

jij wou zeggen dat je dan op jacht gaat? Haha! mwoi misschien wel een goed idee! Tong uitsteken

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:58

Ik ga waarschijnlijk ook... weet iemand of er dan ook selectie van de Sportmerriecompetitie is?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 10:02

Sall schreef:
Ik ga waarschijnlijk ook... weet iemand of er dan ook selectie van de Sportmerriecompetitie is?

van NH bedoel je? ja goeie vraag!! denk het haast niet, omdat ik er nog niks over gelezen heb op de site van kwpn Bloos vorig jaar wel!!! maar toenw as het 22 mei ofzo!! ik wil dit jaar eigenlijk weer meedoen!!

weet je de site van smc zelf? je had daar ene aparte site voor(van NH was dat)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:09

Ze zijn zowiezo laat met het aangeven van de selectie wedstrijden. Aangezien je toch meestal van te voren wedstrijden plant, is het handig om te weten welke voor de smc zijn.

Van Noordholland bedoel ik ja Haha!

Nee ik weet de site niet, ik zat op KWPN te kijken en daar staat alleen 'juni' op (maar ik denk dat ze dan de finale in middenbeemster bedoelen... ? )

Ik heb nog nooit meegedaan, maar het leek me leuk om dit jaar mee te doen.
Ik heb alleen een andere wedstrijd staan op 6/05 dus ik moet dan wat gaan regelen/omzetten maar dan is het handig om te weten wat de selecties zijn..

Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 10:17

www.kwpn-smc.nl geloof ik!! maar staat nog van 2004 op!
ik hbe vorig jaar meegedaan!! ik stond als beste geplaatst na 3 selectiewedstrijden. in de Finale worden alle klassen bij elkaar gevoegd!!
ik werd toen 2e...ik won geloof ik 300 Euro Haha!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:23

Gaaf RT!!
Ik heb net 1 wedstrijd met haar gestart, dus op geldprijzen ga ik niet rekenen/hopen.
Maar het lijkt me onwijs leuk om mee te doen!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:28

Ik heb op de website zitten kijken en je zou er bijna wel van uit gaan dat er op het concour van Abcoude weer een selectie wedstrijd is...
Afwachten dus maar even!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 11:21

Sall schreef:
Ik heb op de website zitten kijken en je zou er bijna wel van uit gaan dat er op het concour van Abcoude weer een selectie wedstrijd is...
Afwachten dus maar even!

abcoude zelf zegt er niks over, en je moest het altijd op de coupons vermelden!! dus ik vraag het me af... Bloos

rijdt je overigens dressuur of springen?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:21

reddytobias schreef:
Sall schreef:
Afwachten dus maar even!

abcoude zelf zegt er niks over, en je moest het altijd op de coupons vermelden!! dus ik vraag het me af... Bloos

rijdt je overigens dressuur of springen?

Qua wedstrijden hou ik nog even bij de dressuur! Haha!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:43

Melanie15 schreef:
Mn moeder zei dat de bodem daar niet altijd zo goed is, dus dat worden grote stiften meenemen

Het is veengrond. Als het slecht weer is dan is het echt geen rijden. Vorige jaar was het schitterd; de grond was goed (die van mij loopt op eieren als het de bodem te hard is) maar dan heb ik het wel over de dressuur.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:21

Vorig jaar was het anders ook niet echt mooi weer volgens mij Verward Had best wel geregend toch Verward

Ik heb geen idee of het voor de smc is Heb er nog helemaal niets over gehoord. Er stond ook nog niets over in de IDS van gister. En dit was de uitgave met het uitgebreide regionieuws.
Anders moet je even bellen, er staat vast wel een contactnummer op de site Ja

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 08:55

gomir schreef:
Vorig jaar was het anders ook niet echt mooi weer volgens mij Verward Had best wel geregend toch Verward

Ik heb geen idee of het voor de smc is Heb er nog helemaal niets over gehoord. Er stond ook nog niets over in de IDS van gister. En dit was de uitgave met het uitgebreide regionieuws.
Anders moet je even bellen, er staat vast wel een contactnummer op de site Ja

Vorig jaar waaide het 's ochtends maar 's middags scheen lekker het zonnetje. Tenminste, dat is wat ik me er nog van kan herinneren. Kan wel zijn dat het in die week er naar toe wat heeft geregend maar de bodem was in iedergeval niet glad. Maar goed, laten we hopen, omdat het dit keer wel erg vroeg in mei is, dat het weer meespeelt. Want veengrond en regen gaat niet echt samen.