Alleen je moest over de geultjes heen naar sommige ringen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mylo schreef:Hey
Yep ben zondag in Blokker nu we toch off topic zijn was ook in Middenmeer zaterdag maar ging onverrichte zaken weer naar huis. Kwam aan en paard had slokdarm verstopping dus dierenarts gebeld en na de behandeling weer naar huis![]()
![]()
Ga zondag B rijden ( eerste keer voor de punten !! ) En jij ??
Michelle85 schreef:Ja met Z2 bedoelde ik eigenlijk ook Rabo Talenten Trophy
mylo schreef:ik ben zondag herkenbaar aan mijn zwarte paardje met schapen bondjes aan zijn benen voor en achter en onder het zadel. Hihi!!
Wie weet hebben we een kleine bokt meeting!
Iemand nog tips en ervaringen over de bodem in abcoude??
xxLisaxx schreef:Michelle85 schreef:Ja met Z2 bedoelde ik eigenlijk ook Rabo Talenten Trophy
ik doe ook mee in de Z2 voor de rabo talenten trohy, start jij ook bij de paarden?
reddytobias schreef:morgen gaan mijn coupons op de post, hoop nog op tijd voor de dressuurniet dat ik dat een ramp vind!
iemand enig idee hoe het dressuurprogramma altijd verloopt? want ik heb me met die vos wel leuk B dressuur opgegeven, maar heb niet zon zin om half 9 te starten in de B terwijl ik pas aan het einde van de dag Z moet springen!
Soraya92 schreef:reddytobias schreef:morgen gaan mijn coupons op de post, hoop nog op tijd voor de dressuurniet dat ik dat een ramp vind!
iemand enig idee hoe het dressuurprogramma altijd verloopt? want ik heb me met die vos wel leuk B dressuur opgegeven, maar heb niet zon zin om half 9 te starten in de B terwijl ik pas aan het einde van de dag Z moet springen!
meen je dat RT ??? Hoe kan je dat nou erg vinden![]()
Sall schreef:Ik ga waarschijnlijk ook... weet iemand of er dan ook selectie van de Sportmerriecompetitie is?
Sall schreef:Ik heb op de website zitten kijken en je zou er bijna wel van uit gaan dat er op het concour van Abcoude weer een selectie wedstrijd is...
Afwachten dus maar even!
reddytobias schreef:Sall schreef:Ik heb op de website zitten kijken en je zou er bijna wel van uit gaan dat er op het concour van Abcoude weer een selectie wedstrijd is...
Afwachten dus maar even!
abcoude zelf zegt er niks over, en je moest het altijd op de coupons vermelden!! dus ik vraag het me af...![]()
rijdt je overigens dressuur of springen?
Melanie15 schreef:Mn moeder zei dat de bodem daar niet altijd zo goed is, dus dat worden grote stiften meenemen
gomir schreef:Vorig jaar was het anders ook niet echt mooi weer volgens mijHad best wel geregend toch
![]()
Ik heb geen idee of het voor de smc isHeb er nog helemaal niets over gehoord. Er stond ook nog niets over in de IDS van gister. En dit was de uitgave met het uitgebreide regionieuws.
Anders moet je even bellen, er staat vast wel een contactnummer op de site