wat vinden jullie het leukste aan wedstrijd rijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wat vind jij het leukste aan wedstrijd?

* toiletteren [lees; wassen,vlechten, poetsen,knippen enz.]
13 (23%)
*het rijden zelf natuurlijk!
43 (76%)
*niks is leuk... al dat gestress!
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 56

Ilsemarie

Re: wat vinden jullie het leukste aan wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:37

Deels optie 1, volledig optie 2.

Het leukste is dat je je pony/paard helemaal mooi maakt om vervolgens te laten zien wat je zoal in huis hebt!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:27

YvonneS schreef:
Alles! De voorbereiding (training en toileteren) de wedstrijd zelf, de spanning van de uitslag, de gezelligheid, alles!!! Haha!

Hier kan ik me compleet in vinden.

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:00

Vajramani schreef:
YvonneS schreef:
Alles! De voorbereiding (training en toileteren) de wedstrijd zelf, de spanning van de uitslag, de gezelligheid, alles!!! Haha!

Hier kan ik me compleet in vinden.

En ik ook Haha!

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:09

..een schimmel is niet zo erg hoor. Ik heb er ook 1 gehad en ik vond het altijd super leuk om hem wit te maken en dat lukte meestal in de zomer kei mooi, alleen in de winter wou hij nogal eens in de stal gaan liggen, maar je valt wel op tussen die bruine pony's.

Zelf heb ik nu een bruine en een palomino. Ik vind het rijden op wedstrijd super leuk en vooral om met springen foutloos rond te rijden ( en prijzen te rijden natuurlijk ) en met dressuur met een goed gevoel uit de ring te komen ( wat de jury er ook van vindt ). Het wassen en vlechten vind ik eigenlijk ook heel leuk. Ik was dan eerst die palomino en daarna vlecht ik hem want met hem ben ik gewoon langer bezig dan met die bruine en daarna doe ik mijn bruine die ik in een uurtje helemaal klaar heb. Ik vind het ook hartstikke leuk om alles weer bij te knippen en te scheren zodat ze er weer tiptop uit zien. Heel leuk vind ik als de haren eraf gaan in de zomer, dan krijgen ze tenminste weer een mooi vachtje. Nu is dat dus zo en dan blijf ik altijd kei lang poetsen Haha! .
Wat ik minder leuk vind is mn tuig poetsen, dat doe ik echt niet zo graag.