Talenten team 2005

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: Talenten team 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 23:16

mastenbroek schreef:
Ach er zitten er dit jaar tenminste 2 Sgw'ers in. Nog lichtelijk onder vertegenwoordigt maar het is al wat minder karig dan de voorgaande jaren.
Dus iedereen stem op huub of bas.

laura gedraag je!!! IEDEREEN STEM OP BAS Tong uitsteken haha nee hoor geintje Tong uitsteken Clown

ik zeg : iedereen stem op DIEDERIK !!!!!!!!!!!!

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:24

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 01:27

Aimee schreef:
Heeft de familie Van der Vleuten een speciale connectie met Rabo ofzo, die jongen zit vanaf het begin onafgebroken in het talententeam.... Verward

Van der Vleuten Sr. heeft hypotheek laten vestigen op zijn zoon ipv het onroerend goed...............

Haha! Haha! Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 08:00

Het dressuurteam gaat nog wel, maar de springers is echt van de zotte, als Pa internationaal start kan de zoon toch gewoon in het A of B kader?
( hebben die lui trouwens geen dochters?)

Hoeft hij toch niet onze sponsorcentjes op te vreten. Begeleiding, paarden en financiën zijn allemaal al meer dan dik in orde. Op welk terrein hebben ze in hemelsnaam nog extra middelen nodig?

Ik denk idd dat de heren springruiters gewoon een vette hypotheek hebben bij de RABO en dat op deze manier er een soort korting ingegooid wordt.

Het is iedereen gegunt, maar noem het niet "talenten" team maar gewoon het Raboteam, net zoals bij het wielrennen.
En doe niet net alsof iedereen kans heeft om erin te komen, de kans is miniem om erbij te komen als talent, tenzij je thuis minstens een manege hebt en al traint bij Coby of Anky of dus een van de springruiters als Pa hebt.

Ik ga op een SGW'er stemmen via de iet wiet waait methode.

Misschien ten overvloede, onder een talent versta ik iemand die zelf een paard opleidt naar een bepaald niveau, heel netjes op de wedstrijden scoort maar wel wat extra hulp kan gebruiken om de top te bereiken.
Een naam zal ik noemen van een meisje dat volgens mij echt talentvol is: Veronique Roerink, 16 jaar, heeft haar pony's zelf naar het Z opgeleidt, heeft in het B-kader mee gedaan.
Heeft nu een paard en wordt zomaar even 4e op de NK in het Z1.
Maar die staat er niet bij!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:29

Ik heb op Tommie Visser gestemd! OK dan!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:58

amondi schreef:
Misschien ten overvloede, onder een talent versta ik iemand die zelf een paard opleidt naar een bepaald niveau, heel netjes op de wedstrijden scoort maar wel wat extra hulp kan gebruiken om de top te bereiken.
Een naam zal ik noemen van een meisje dat volgens mij echt talentvol is: Veronique Roerink, 16 jaar, heeft haar pony's zelf naar het Z opgeleidt, heeft in het B-kader mee gedaan.
Heeft nu een paard en wordt zomaar even 4e op de NK in het Z1.
Maar die staat er niet bij!

Ik ben het helemaal met je eens, dat versta ik namelijk onder talent, ik ken haar niet, maar dit soort mensen horen bij deze teams!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 17:57

Jaike schreef:

Ik ben het helemaal met je eens, dat versta ik namelijk onder talent, ik ken haar niet, maar dit soort mensen horen bij deze teams!

Idd, de vriend van mijn buurmeisje zat in het allereerste talenteam, samen met Joyce heutink, marlies en gert-jan. Hij heet mark voskes, ook een jongen met zeer veel talent, maar niet de middelen om de top te halen. Hij rijd momenteel 7 paarden voor anderen, werkt daarbij halve dagen bij anton geesink en doet goed mee in de basis, maar de paarden hebben niet het talent om hoger te komen. Hij had met behulp van het rabo-plan wel hoger kunnen komen. Hij heeft toen ook enorm veel gehad aan de lessen en trainingen. Maar ja, een jaar later was ie al niet goed genoeg meer, toen kwamen namelijk alle springruiters erbij die er nu nog in zitten. Springruiters die misschien hetzelfde talent hebben, maar wel veel betere paarden en van huis uit al een top begeleiding en management achter zich.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:54

Niet iedereen die erin zit heeft beroemde pappie of mammie hoor!
Neem nou Bas theeuwes, Huub van der Mark, Tommie Visser, Lotje Schoots...Ze zijn gewoon goed hoor!!
Waarom ieder jaar het gezeur van het talenten team is voor degene met beroemde pappie en mammie?

Bij aankomende talenten hebben ze ook niet allemaal beroemde ouders.
Wenda Welten niet en zo nog wel een paar..
Moet er nu echt elk jaar een special topic komen omdat "het talenten team alleen voor degene is die er komen door beroemde ouders"

We weten nu onderhande wel dat de meeste vinden dat het niet eerlijk is..maar komop degene die erin zitten zijn toch ook gewoon goed!!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:05

ik heb zoiets idd ook gezegd... over dat er wat namen in staan die al genoeg zeggen... maar dat betekent niet dat ik het over iedereen heb...
ik heb ook gewoon op huub gestemd, (die ken k tenminste Tong uitsteken )

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:33

[quote="conny14"]Niet iedereen die erin zit heeft beroemde pappie of mammie hoor!
Neem nou Bas theeuwes, Huub van der Mark, Tommie Visser, Lotje Schoots...Ze zijn gewoon goed hoor!!
Waarom ieder jaar het gezeur van het talenten team is voor degene met beroemde pappie en mammie?

De ruiters en amazones die je nu noemt hebben wel allemaal ouders die heelgoed weten waar het in de paardensport om draait. En het is ook volkomen logisch dat dit soort mensen in het talenteam komen want ze hebben gewoon een giga voorsprong op ruiters die geen ouders hebben die rijden. Maar die voorsprong wordt vanzelf wel ingehaald.
Dat zegt Jo willems ook, de ruiters die in het talententeam zitten, rijden best aardig maar om te zeggen dat ze het nou zijn.....
Dat zei hij nog in de hoefslag 2 maanden geleden.
En ik denk dat hij volkomen gelijk heeft. Want je doet er een mensenleven over om goed te leren rijden, dus hoe kunnen kinderen van rond de 18 jaar nou topruiters zijn die superrijden.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:34

En dit zeg ik niet om ook maar iemand af te kraken. Want ze zitten natuurlijk wel met een reden in dat team.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:53

CGJ12 schreef:
Van der Vleuten Sr. heeft hypotheek laten vestigen op zijn zoon ipv het onroerend goed...............

Haha! Haha! Haha!

Eerder andersom; Van der Vleuten heeft toch kennelijk wat tegoed van de Rabo....

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:04

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

rosanrosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:10

Franske schreef:
Basje erin Lachen Gezellig

Pling

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:29

rosanrosan schreef:
Franske schreef:
Basje erin Gezellig

3x raden op wie ik heb gestemd Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:46

Ik op Tommie Visser op de site van KNHS. Maar goed, zowiezo. Ik heb voorheen nog met Andrea Villaverde gereden in L dacht ik toen en toen kwam ze al proffesioneel over, maar het is toch Nederlands?? Ze woont in Belgie. En ben het eens, ga dan gewoon eens mensen selecteren op regionale wedstrijden en die in het talententeam plaatsen. Die mensen die er nu in zitten bezitten al eigen stal, paarden en zijn beroeps, die zijn toch al geslaagd.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:15

Misselijk Bijna alle mensen die er in zitten, beschikken al over de middelen om verder te komen! Of ze hebben een beroemde papa of mama of thuis een trainingsstal of iets dergelijks en zijn daarmee al een heel eind geholpen. Ik snap niet dat ze zo'n mensen selecteren, die komen er ook wel zonder het talentenplan!

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:52

Het zullen misschien wel weer mn eigen frustraties zijn Bloos ,
maar ben het er idd mee eens...

Die mensen zijn er al...
worden al getraind door een Anky of Edward
en een Laurens v L rijdt toch ook maar even 70% op Indoor Brabant.
(Vond ik overigens wel super voor hem, begrijp me niet verkeerd...)

Dan zit je toch al aan de top?? Of zie ik dit nu verkeerd??

Ik misgun het ze echt niet hoor, maar dat schijnheilige gedoe de hele tijd...
In de paardensport heb je nou eenmaal geld en/of een naam nodig...
Doe dan alsjeblieft niet alsof er van die geweldige instanties zijn die ervoor zorgen dat ook de minder bedeelden er komen Lips are sealed Misselijk

Yannick Janssen zal over een jaartje of tien ook wel in het Rabo "Talenten" Team te zien zijn.... Rolleyes

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:54

Miss87 schreef:
rosanrosan schreef:
Franske schreef:
Basje erin Gezellig

3x raden op wie ik heb gestemd Knipoog

jouw zus denk ik... Haha!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:49

Haha kon dat maar! Het is toch echt bas geworden!

Walco_Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:25

Ik heb ook op Bas gestemd!

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:41

bas is populair hier Haha!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:49

ik heb niet op bas gestemd Tong uitsteken
maar op huubje..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:51

bas is iig beter dan huub Tong uitsteken haha sorry lau, k heb t niet zo op huub door jou verhalen Tong uitsteken

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:58

verhalen?? huub?? vertel Tong uitsteken