nieuws voor gedupeerden rv ravensheuvel h'sluis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billykok

Re: nieuws voor gedupeerden rv ravensheuvel h'sluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 21:40

ik vind niet dat ruiters de schuld van alles kunnen krijgen. Aangezien je je startcoupons gewoon inleverd en de juryleden gewoon tekenen op je startcoupon. Er wordt na alle officiele wedstrijden aan het einde van de dag getekend door het laatste jurylid. En na dit alles word alles opgestuurd en al naar de KNHS!! Maar aangezien het binnen rijvereniging ravensheuvel zo gigantische pest bende is en er niets word geregeld door het wedstrijd secretariaat!! Blijft vaak alles liggen bij de vereniging. Ik vind dan ook dat ze keihard aangepakt moeten worden door de KNHS!!!! En dat het nooit meer mogelijk mag zijn dat ze wedstrijden mogen organiseren. Nadat dit alles gebeurd is, Zou ik ook echt niet snappen dat er nog mensen gaan starten bij deze rijvereniging. Wat Miesie namens de rijvereniging zegt klopt natuurlijk van geen kanten je kan niet alles af gaan schuiven op de KNHS, Dit is puur een fout van de vereniging zelf!!! Waarom kan het wel goed gaan bij andere rijverenigingen en bij hun niet? ik dnek dan ook dat ze het gewoon intern moeten gaan zoeken en hun zaakjes is wat beter op orde moeten stellen!!Ik start er sowieso niet meer en roep ook iedereen op om rijvereniging Ravensheuvel aan de zijlijn te zetten.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 23:19

[quote="billykok"]ik vind niet dat ruiters de schuld van alles kunnen krijgen. Aangezien je je startcoupons gewoon inleverd en de juryleden gewoon tekenen op je startcoupon. Er wordt na alle officiele wedstrijden aan het einde van de dag getekend door het laatste jurylid. En na dit alles word alles opgestuurd en al naar de KNHS!! Maar aangezien het binnen rijvereniging ravensheuvel zo gigantische pest bende is en er niets word geregeld door het wedstrijd secretariaat!! Blijft vaak alles liggen bij de vereniging. Ik vind dan ook dat ze keihard aangepakt moeten worden door de KNHS!!!! En dat het nooit meer mogelijk mag zijn dat ze wedstrijden mogen organiseren. Nadat dit alles gebeurd is, Zou ik ook echt niet snappen dat er nog mensen gaan starten bij deze rijvereniging. Wat Miesie namens de rijvereniging zegt klopt natuurlijk van geen kanten je kan niet alles af gaan schuiven op de KNHS, Dit is puur een fout van de vereniging zelf!!! Waarom kan het wel goed gaan bij andere rijverenigingen en bij hun niet? ik dnek dan ook dat ze het gewoon intern moeten gaan zoeken en hun zaakjes is wat beter op orde moeten stellen!!Ik start er sowieso niet meer en roep ook iedereen op om rijvereniging Ravensheuvel aan de zijlijn te zetten.[/quote}
Het is niet miesie die de schuld bij de KNHS legt, zij herhaalt wat er namens de vereniging is gezegd, miesie heeft hier niks mee te maken.

billykok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 12:07

jammer dat mensen niet goed lezen en dat er in mijn bericht absoluut niet staat dat ik miesie de schuld geef ik reageer alleen op wat zij namens de rijvereniging zegt. En laten we elkaar nou niet aanvallen het is puur een reactie op de zaak van de problemen met de winstpunten bij RV ravensheuvel. Dus ik hoop dat er nu gewoon gereageerd kan worden op de inhoud die in mijn berichtje staat.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:43

billykok schreef:
jammer dat mensen niet goed lezen en dat er in mijn bericht absoluut niet staat dat ik miesie de schuld geef ik reageer alleen op wat zij namens de rijvereniging zegt. En laten we elkaar nou niet aanvallen het is puur een reactie op de zaak van de problemen met de winstpunten bij RV ravensheuvel. Dus ik hoop dat er nu gewoon gereageerd kan worden op de inhoud die in mijn berichtje staat.

Clown Jij leest ook niet goed,in een ander topic spreekt m_brunott namens de ravensheuvel. Dit herhaalt mies dus even. Mies spreekt dus niet namens de ravensheuvel. Dat wilde ik even verduidelijken. En ik geloof dat iedereen hier in het topic het met jou eens is, dat de schuld waarschijnlijk niet bij de knhs ligt.

billykok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 15:57

in welke topic is dat dan?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:30

billykok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:23

helemaal goed heb net even zitten kijken, en heb nu inderdaad gezien dat M-brunott het er op heeft gezet. sorry hoor. Laten we zoveel mogelijk reacties op proberen te wekken. ik ben geen gedupeerde maar weet wel hoe het er op ravensheuvel aan toe gaat!! daarom start ik er al een poos niet meer!!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:09

Hahaha ik dacht al Tong uitsteken
Ik ben er 1 keer geweest (mee met shannaY) Haha!

billykok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 16:18

kom op allemaal er zullen toch wel meer gedupeerden zijn dan zich nu laten zien. Laten alle gedupeerden zich hier aan melden en samen de strijd aangaan. Dit hoeft toch geen enkele ruiter te pikken!!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 07:29

Er zal inderdaad wel meer aan de hand zijn lijkt me met deze vereniging. De KNHS maakt fouten en een secretariaat maakt fouten.

De KNHS keurt ook wel eens achteraf een vraagprogramma goed (bij hoge uitzondering), zeker in een periode met veel wedstrijden kan het gebeuren dat een aanvraag erbij inschiet (het hoort niet ik weet het).

De KNHS is niet perfect maar voor de secretariaten zeker geen boeman, wel eens lastig maar dat zijn we allemaal. Nee er zal zich wel vaker iets voorgedaan hebben, anders doet de KNHS dit niet.

SandyRChris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:49

Ik ben zelf geen gedupeerde, maar ik wil ZEKER mijn simpatie betuigen tegenover jullie. Ik ken de Ravensheuvel heel goed... Ik woon er vlakbij, en weet uit 1e hand dat het een heel slechte manege is met een beleid van lik mijn vesje!!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:22

De KNHS heeft besloten dat diegenen die op de Ravensheuvel hun laatste punten hebben gereden voor promotie, een opwaardering aan kunnen vragen, zijn deze ruiters al in de nieuwe, hogere klasse gestart zijn ze de daarin gereden punten kwijt.

Diegenen die gewoon winst hebben gereden zijn ook de punten kwijt

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:08

Michelle77 schreef:
De KNHS heeft besloten dat diegenen die op de Ravensheuvel hun laatste punten hebben gereden voor promotie, een opwaardering aan kunnen vragen, zijn deze ruiters al in de nieuwe, hogere klasse gestart zijn ze de daarin gereden punten kwijt.

Diegenen die gewoon winst hebben gereden zijn ook de punten kwijt

Ik had al zoiets van Jeff gehoord, maar het blijft wel een raar verhaald. De schuld ligt bij degene die de wedstrijden bij de KNHS heeft ingediend. DOMDOMDOM.