ik ga zondag toch niet,, moet zondag avond werken.. maar ik ga zeker kijken via internet, naar baden baden,,,, kun je ook live mee kijken naar de koersen in duindig????
Hallo allemaal, als je geintreseerd bent in de rensport of in volbloed paarden in het algemeen kom dan is kijken bij ons op het forum dat gaat alleen maar over het Engels volbloed.
Zo gaaf he !! Ik moet toch echt een keertje gaan kijken.. Maar denk dat ik richting Duitsland ga (is iets dichter bij )... En ik moet toch ook maar weer eens een keertje gaan proberen !! Wat was dat gaaf !!!!!! Heeeeeeerlijk is dat!! echt een geweldige sport zeg ik als dressuurruiter
ik zal in duitsland gaan kijken hoor, knightloeki, daar is het (vind ik) gezelliger, en zijn meer rennnen per dag.. Baden Baden, is een van de mooiste renbanen in duitsland, dus als je een keer tijd heb, en er zijn rennen zou ik gaan kijken...
owja op 22ste van ockt heb ik daar een koers, (arabs)
In het boekje van vrijdag even kijken naar de Toptrainer informatie Ik ben weekwinnaar van week 18!! Heb net het telefonische interview gehad en een foto opgestuurd