Wij hebben heel beroerd gereden vanwege te veel spanning bij Moenira.
Alles zat tegen.
In trailer hangen omdat ze schrok van haar eigen geknoei met de trailerlijn en daardoor mond wat stuk.
Vervolgens bezorgde ze mijn hulp een kopstoot (heeft nu bult op haar neus

Losrijden moest met max. 4 in stukje bak met scherm afgezet, van 15 bij 25 en dat was veel te kort en veel te klein met teveel onrust door in en uit lopende paarden en grote paarden met enge stampende galopsprongen

Kreeg haar dus niet rustig en ontspannen en kon dus ook niet aan het werk om haar los en aan de hulpen te krijgen.
We konden niet rustig de baan verkennen (prachtig aangekleed met witte hekjes, pilaren met letters en mooie grote bloemstukken) want toen ik halverwege kwam (met moeite) werd al gebeld dat we moesten beginnen en toen moest ik nog richting dat enge scherm...
Afijn, het lag niet aan de jury en concurrentie dat we er deze keer niet zo veel van bakten

Esther Liano had met Bouwe 184 punten
Susan Bouwman-Wind had met 1 paard 169
een ander paard 167 en het derde paard weet ik niet.
Leidy Kraayenbrink reed ook 169 punten met haar Fries.
Esther Liano en Leidy Kraayenbrink waren wel sympathiek.
We stonden naast Esther haar trailer en wisselden wat woorden toen ze haar hengst de trailer in probeerde te krijgen. Met Leidy had ik in de losrijdbak nog wat woorden gewisseld over de spanning bij Moenira en zij dat zij anders wel gespannen was

Ik had echt een dikke dip van teleurstelling en ben gelijk naar huis gegaan en heb me gestort op een grote poetsbeurt voor de trailer.
Nou ja, hopen dat ze het buitenseizoen weer net zo braaf zal zijn als vorige zomer... In elk geval een aantal maanden geen enge binnenbakken meer en meer ruimte en genoeg tijd om los te rijden!