SplashIsLief schreef:Vandaag was het zover alweer de 2de wedstijrd van het clubkampioenschapHad er eigenlijk niet zoveel zin in omdat er de laatste tijd zoveel onderlinge strijd is bij ons op stal.
Eerst moesten we dressuren, ik dacht dat ik nog veel meer tijd had dus moest nog iemand voorlezen. Bleek ik nog 1 proefje te hebben om te poetsen, op te zadelen en om te kledenToch nog even los kunnen rijden, Splash was een beetje hyper. Toen had ik nog 20 minuten dus maar weer even terug op stal gezet en mezelf helemaal klaar gemaakt toen 5 minuten van te voren er weer op en de ring in.
Het ging wel lekker op af en toe een uitbarsting naToen kon ze weer op stal. Een paar uur later geholpen met parcours opbouwen en toen weer opzadelen. Het inspringen ging heerlijk! Ze was lekker heet en trok lekker op de sprong af!
Na een paar mensen voor me gehad te hebben mochten wij, als laatste. Ik was voor de meeste al niet belangrijk genoeg alleen mn echte maatjes bleven kijken. Nou lekker alle rust om ze is wat te laten zien!
Het 1ste parcours ging heerlijk en hardIk had het gevoel dat we vlogen ze sprong zo makkelijk! Toen de barrage ging ook super we hadden weer een flink tempo erin en we vlogen weer.
Toen heerlijk op mn gemak afgezadeld en mn paardje verzorgd, nog even gezellig met diaantje staan kletsen en toen richting de kantine. Nou ik wist alweer waarom ik er geen zin in had, iedereen zat helemaal gespannen of ze wel eerste waren gewordenwaar gaat het heen met deze wereld?
Nou ik bleek 6de te zijn met dressuur met 162 punten. Was ik best wel tevreden mee. En ik was 1ste met springenMijn super kanjer
Onwijs trots dus!
Voor filmpjes en foto's zie: posting.php?mode=reply&f=10&t=382458 Thanks diana
jammer he dat het zo moet gaan de een gunt je nog minder als de ander nou toch goed gedaan hoor. je moet er ver boven gaan staan ik snap heel goed hoe dat voelt