Tripalon Gorssel 20 maart

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ferroowtje

Re: Tripalon Gorssel 20 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:13

Jaaa echtwel Haha!
Ook handig een wc op de hei he rosan Knipoog

over het oefenen: de enige dag dat ik nog kan is vrijdag... Heb zaterdag ook 8-tal dus dat wordt niet wat... morgen les Pling
Duss wie wil oefenrondje meerijden vrijdag? van mij uit kan het vanaf 12 uur!! (relaxt rooster Haha! )

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:36

Ik baal er zo van! Was te laat met opgeven en eigenlijk is het te ver Scheve mond 2 uur rijden met de auto! Vorige keer was ze helemaal kapot en toen moesten we nog 2 uur terug Ach gut Dat is geen doen.
Ik heb wel onwijs genoten en het is zeker een aanrader! Geniet ervan!

Succes allemaal Lachen

hector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 16:01

Ferroowtje schreef:
Jaaa echtwel Haha!
Ook handig een wc op de hei he rosan Knipoog

ja das echt super handig voor onderweg joh, ligt bijna op de route!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:45

haha ze hebben iig bij de wei van de brug allemaal grote bielsen de grond in geramt maar volgens mij moeten wij daar niets mee en ik geloof ook dat ze grof grind hebben gedaan in de waterbak...tenminste eerder lag dat er nooit...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 00:20

2,3 april is er ook ge SGWM in Gorssel hè, dus daar zijn ze ook al voor aan het voorbereiden. Ik denk dat de brug daarvoor is. De waterbak morgen we zondag wel door als het goed is!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 01:03

Ik sta met een standje op de tripalon, dus bokkers die even gezellig een praatje willen komen maken, kom langs! Ja Enne, ben errug benieuwd naar het ringsteken! Haha!

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:04

Die grote palen bij de waterbak zijn voor het mennen, ze gaan ook met mennen de waterbak door... de brug was iig niet voor het mennen, beetje moeilijk ook met zo'n kar daar onder/overheen Tong uitsteken
Naja we zien zondag vanzelf hoe het gaat en wat we moeten rijden, gaat vast helemaal (niet) goedkomen Haha!
En jaja tuurlijk ga ik even paardenstands snuffelen, dus ik kom ff langs (in paars-zwart natuurlijk Tong uitsteken )

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 10:04

Zeg.... Maartje, je hebt wel een afstammeling van Murphy onder je kont he, dat kan alleen maar goed gaan..... Tong uitsteken

Welke brug bedoelen jullie nu eigenlijk? De brug die we ook altijd met de cross gebruiken? Of de brug die gewoon op het gras ligt (kweet niet of die dit jaar er ook in zit) en voor het mennen wordt gebruikt....

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:54

Hahha ja ok, het kan alleen maar goed gaan, tuurlijk Tong uitsteken daarom ging ik gister ook ehw om/door de triple-bar heen met les Tong uitsteken haha nee gein

ik heb geen idee meer welke brug nou bedoeld wordt geloof ik hahah denk dat iedereen een andere brug bedoelt Haha! Whatever, we zien het wel... toch vrees ik nog steeds voor de waterbak

hector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 16:06

maartje dat was een waaier Haha!

die waterbak wordt niet zo soepeltjes nee, maar nena gaat er toch goed door? misschien dat mijn tracktor dan ook nog wel wil en als muppet gaat hobbelt ferro vast achter zijn grote leider aan Tong uitsteken

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:42

oeps waaier ohja me is blonTD Clown

hehe waterbak-probleem is opgelost (hoop ik) Bloos

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:19

het is gewoon de brug die ook bij de cross wordt gebruikt... ik hoop dat ze m op hebben geknapt maar vanmiddag was ie nog steeds niet jofel maar wel open.... beetje voorzichtig erover heen gaan dan maar...
Ben vandaag een stukje wezen rijden was wel hip, alleen niet echt'natuurlijke' hindernissen helaas maarja er is tenminste een tripalon. Ik heb echt zwaar veel zin in morgen Haha!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:33

Nou de tripalon was tof! Jammer van veel te strenge jury's gelukkig had ik een normale Clown
Met de "cross"had ik alleen absoluut geen crossgevoel aangezien ik het daar natuurlijk op mn duimpje ken Bloos

hector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 16:58

jaa tripalon was inderdaad heel tof!! Allen wel jammer van mijn punten Ach gut Had muriel nou prijs of heb ik dat verkeerd opgevangen? Zoja; gefeliciteerd muriel Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:15

Muriël had de 8e prijs, ik had de 11e prijs! Haha! (hoe kan dat nou met die crosspaarden..... Bloos )

Ik vond het een zeer geslaagde dag!

Rosan, Maartje, Marja wat waren jullie dressuurpunten?

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:39

Tripalon was echt geweldig! Mooi weer, leuke sfeer en geweldige cross! We hebben echt genoten. Evita en ik reden samen met Pascha en Claudina. Alles gesprongen, ook de 1 na laatste....dubbel met stro en greppeltjes....scary! Dressuur ging helaas bagger. Bij ´t losrijden ging ze geweldig! Maar ik moest in ring 1, dus naast de marathon hekjes. Evita had zoiets van: da´s mooi, het springen gaat beginnen. Ze deed d´r hoofd omhoog en toen kon ik dus helemaal niets meer. Alleen de galop ging super. Prutjepunten dus, maar gelukkig maakte de cross veel goed! Volgend jaar weer!! Babs

ps Chantal, nog bedankt voor je tip over deze tripalon! Had je graag even gesproken, maar helaas!

En Canter, mooie spullen had je bij je. Maar goed dat ik geen geld bij me had en me tot het ´nummer-hesje´ moest beperken. haha

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:31

OK dan! Gefeliciteerd allemaal

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 23:13

Wanneer staan de uitslagen op de site?
Ik kon niet blijven tot de prijsuitreiking, dus ik heb geen idee waar we gestrand zijn. Babs is denk ik ook wel benieuwd he? Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 23:25

De uitslagen komen als het goed is zsm op het internet.

hector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 09:46

chantal_cs schreef:

Rosan, Maartje, Marja wat waren jullie dressuurpunten?

Maartje had 129pnt en ik had 148 Ach gut Niet echt hoog dus (zwak uitgedrukt...), maar ik geloof dat wij niet niet de mildste jury hadden. Ik had de proef van Maartje gezien en hij ging echt wel netjes, dus ik vind 129 daarvoor echt onredelijk. Het is toch maar een b-proefje....

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:19

jaa ik vond het proefje van rosan zeker een winstpuntje waard!!! Daarbij heb ik nog nooit zulke lage punten gehad met ferro, terwijl het het beste proefje was wat ik ooit met hem had gereden (had eerder al oa 148 en 151 punten)
wel errug strenge jury dus... Boos! nog meer mensen in ring 2 gestart die dit ondervonden hebben?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:44

Ik heb ook in ring 2 gestart en had 144 pnt... deze vond ik wel terecht, mijn schimmel was onwijs druk en gespannen..

Maartje, 129 is wel heel erg laag.. ik heb de proef helaas niet gezien..

Muriëls punten vielen me ook tegen, ik weet wel dat Nena niet de beste dressuurpony is, maar ik vond dat ze Nena nog goed in het gareel kon houden. Ze had 144pnt...

Maar goed uiteindelijk ging het om de tripalon, ik heb nog niemand gehoord die dat niet geslaagd vond...... Haha!

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:45

Celkhuizen op bokt gaat volgens mij ook met haar bonte Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 10:54

Een bonte KWPN'er of een bonte Tinker?

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 12:24

chantal ik denk dat er toen jij moest al iemand anders aan het jureren was.... hehe jij startte toch bij de paarden? of bleef die jury heel lang zitten (vandaar dattie zo sjaggo was)

jaa de cross was gelukkig wel erg geslaagd vond ik Haha! Ferro deed toch wel een beetje zijn paps na: de cross foutloos Haha!