Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sullie97 schreef:Hè, das jammer! Ik had wel gehoopt op meer en eigenlijk ook wel verwacht dat ze goed zou rijden.
YvonneS schreef:WWWiske, hebje ook uitslagen van het M??
WWWiske schreef:YvonneS schreef:WWWiske, hebje ook uitslagen van het M??
Nee alleen van de Z1 en de Z2
Citaat:6. [ 19] Astrid Reinders Romero 173 162 335
Beilen Rembrandt ( 1) ( 12) 64.40%
YvonneS schreef:Wat zal astrid weer balen zeg! Op de DK had ze ook al zulke verschillen met meerdere paarden als ik het goed heb...
Toedeledoki schreef:Jammer dat bij het Z2 alleen de beste staan die ook de kur gereden hebben, ik wil ook graag de rest even zien.En uiteraard alle punten.
Eleonoor schreef:Maar verder een oerlelijk paard, ach, lopen is dan toch weer het belangrijkste.![]()
CGJ12 schreef:Eleonoor schreef:Maar verder een oerlelijk paard, ach, lopen is dan toch weer het belangrijkste.![]()
Niet als ie ooit verkocht moet worden.
Een mooie, maar iets simpeler lopende brengt aanzienlijk meer op.
Eleonoor schreef:............... Maar een paard met zo'n goed achterbeen vergeef ik zijn lelijke kop wel hoor![]()
Eleonoor schreef:Stalgenoot van mij is derde in de Z2 geworden met een paard die hij nog maar net heeft.
Inderdaad, zonder de snelle uitslagen had ik het anders morgen pas op stal gehoord.... KNHS is nog nooit zo snel geweest![]()