Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle85 schreef:Ben vanmorgen bij DVB geweest, en volgens mij is er daar niets dood. Ik wist toen nog niet dat dit topic er was, maar ik heb niets gezien of gehoordIedereen was gewoon vrolijk, dus als er een paard dood was, zal dat wel niet zo geweest zijn. En vanavond geven ze een hengstenshow met Riant bij Stal Kwadijk hier op het dorp, dus dat zou dan ook wel niet doorgaan ALS Amaletto dood IS!
Riant is van Stal Wijdewormer net als Poseidon.
Barbara_m schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vandaag vernomen dat Amaletto, het paard waarmee Coby van Baalen nog op Jumping Amsterdam reed, gisteren is overleden.
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vandaag vernomen dat Amaletto, het paard waarmee Coby van Baalen nog op Jumping Amsterdam reed, gisteren is overleden.
Nu maar hopen dat de bron van Barbera het bij het juiste eind had.......... anders kan Barbera beter alvast een advoaat gaan opzoeken...........
joke20 schreef:Geloof dit bericht niet zo, staat ook niks of hun site gemeld dat Amaletto overleden is
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vandaag vernomen dat Amaletto, het paard waarmee Coby van Baalen nog op Jumping Amsterdam reed, gisteren is overleden.
Nu maar hopen dat de bron van Barbera het bij het juiste eind had.......... anders kan Barbera beter alvast een advoaat gaan opzoeken...........
Michelle85 schreef:De bron klopt hoor! Het is wel waar, heb het gisterenavond tijdens de hengstenshow maar even gevraagd!
Michelle85 schreef:Omdat Minoek, die de website onderhoudt, niet werkt in het weekendMaar goed Amaletto is echt dood, hetzelfde als waaraan Ferro is overleden zei Marlies. Elisa, veel sterkte ermee
Michelle85 schreef:Omdat Minoek, die de website onderhoudt, niet werkt in het weekendMaar goed Amaletto is echt dood, hetzelfde als waaraan Ferro is overleden zei Marlies. Elisa, veel sterkte ermee