De Gooische 3 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Re: De Gooische 3 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 21:04

Wat een geweldige dag was het vandaag! OK dan! (afgezien van t feit dat de wekker om 6 uur ging)

Het weer was geweldig, ik zit hier met een enorm verbrand hoofd, het rijden ging best fijn, en de uitslag was helemaal leuk! Eerste proef liep ze niet zo fijn, tweede al ietsjes beter en losser, maar ik verwachtte er niets van. We hadden de prijsuiteiking gemist omdat we de paarden aan t laden waren, dus toen we daarna naar het secretariaat liepen, kwam de moeder van Stef (stalgenootje die ook in de B startte) met haar armen vol coupons, rozetten en bekers naar ons toe gelopen Haha! Wat bleek; Stef was derde in de eerste proef met 164 punten, en ik was derde in de tweede proef met 156 punten. Verder had ik in de eerste proef 159, dus mijn dag kon niet meer stuk! We hebben met z'n allen de hele middag lekker bij het springen gezeten, en nog even Marian (Ankie1) zien rijden, zag er netjes uit Marian!
Al met al was het een geweldige dag, en in twee wedstrijden kom ik met vier winstpunten en twee bekers thuis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Clown

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:05

Gulpje schreef:
Stef was derde in de eerste proef met 164 punten, en ik was derde in de tweede proef met 156 punten. Verder had ik in de eerste proef 159, dus mijn dag kon niet meer stuk!

Hee dan moet ik jou gezien hebben. Ik schreef bij de jury in de 1e proef. Ik kan me jou zo snel niet voor de geest halen. Had jij die Gribaldi?

Het weer was super! Kookte aan het eind van de morgen wel de auto uit, maar ja raampjes open en het was te doen. Jammer dat de kap niet open kon...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 22:16

Nee, ik heb geen Gribaldi, maar die was erg mooi! Had die ook 159 punten? Ik heb een Baccarat. (Daisy, vosmerrie met blesje en 1 wit voetje) Wij waren 9e, na het meisje die een andere cap wilde toen ze al in de ring was.

Het was een lange zit voor jullie zeg!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:24

Gulpje schreef:
Nee, ik heb geen Gribaldi, maar die was erg mooi! Had die ook 159 punten? Ik heb een Baccarat. (Daisy, vosmerrie met blesje en 1 wit voetje) Wij waren 9e, na het meisje die een andere cap wilde toen ze al in de ring was.

Het was een lange zit voor jullie zeg!

Oja, daisy weet ik weer. Op je coupon stond vader Onbekend. We vonden het al zo sneu dat je paardje 2 moeders had, maar dat viel mee Knipoog
Ik dacht dat er iets van arabieren of wels bloed in zat, want ze had er overduidelijk erg veel zin in Knipoog

Die voor je reed in de andere ring zonder cap naar binnen. Haha, ik hoorde de jury helemaal in mijn auto brullen.. Haha

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 00:00

wij waren er bij het springen...
'sochtends heeft frederique (dochter van albert) het oefen gewonnnen met haar stoere pony Tong uitsteken
A reed allebei de paarden in het M HC...
tijdje geen concours gehad..
kens sprong goed, alleen merrie liep absoluut niet goed op voorterrein dus hebben we maar terug op de wagen gezet..
en idd, leuk kleurtje erbij, gratis en voor niets Knipoog

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 09:31

Masja: Daisy is driekwart arabier, en een kwart Engels volbloed, en ze was in de eerste proef inderdaad lekker hittepittig Haha! Haar vader staat niet op de coupon/paspoort omdat ze niet in het stamboek staat ingeschreven, dat mocht niet volgens het KNHS. Ze heeft trouwens wel degelijk twee moeders, mij en m'n zusje Lachen

Patries: Wij zagen de prijsuiteiking dat het meisje met de pony won, echt geweldig dat ze al die grote knollen eruit reed!!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:34

Ik ben er ook geweest bij het springen, met een stalgenootje.
Foutloos in de B, helaas 1 strafpunt wegens tijdsoverschrijding Frusty Maar nog net een prijsje en met dit paard is een keer tijdsoverschrijding eigenlijk juist wel heel goed. En toen nog een rondje L HC met helaas 2 stops maar uiteindelijk wel rond geweest en dat was het doel. Prima dagje dus!

En wat een lekker weer! Cool

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:40

Wij zijn ook geweest, geweldige dag Lachen

Mijn schoonzus springt met mijn paard in de B en is tweede geworden Pling (trots trots trots)

Afbeelding

Ik moet jou dan gezien hebben Margreet, heb de hele barrage met spanning gevolgt.... Knipoog

Die pony viel mij ook al op, wat een stoer gaaf beest zeg Haha!

Groetjes Siem

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:52

De barrage heb ik niet zo gevolgd want die mocht zij dus niet rijden.
Ik stond vlakbij de losrijring, misschien heb je in de B die merrie gezien die de ring niet in wou en even naar binnen "geholpen" werd? Dat was ik Haha!
Zwarte broek, rode polo, bordeaux bodywarmer met opschrift.

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:02

Margreet schreef:
De barrage heb ik niet zo gevolgd want die mocht zij dus niet rijden.
Ik stond vlakbij de losrijring, misschien heb je in de B die merrie gezien die de ring niet in wou en even naar binnen "geholpen" werd? Dat was ik Haha!
Zwarte broek, rode polo, bordeaux bodywarmer met opschrift.

welk startnummer? Wendy had nummer 31, dus vanaf nummer 16 t/m 40 heb ik wel gezien geloof ik....

en heb meerdere paardjes gezien die de ring niet wilden...

ikke zat op het bankje naast de ringmeester met mijn zwangere buik Tong uitsteken (viel geloof ik wel op hahaha)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 10:09

Ja, mij is de zwangere buik zeker opgevallen, zag er mooi uit! Lachen

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:42

ik had een zwart mouwloos shirtje aan, er was namelijk nog een zwangere, maar zij had een wit t-shirt aan.

Thanks Haha!

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:00

weten jullie misschien of de fotograaf die bij het springen foto's heeft gemaakt, ook een website heeft?

We zijn WEER vergeten te kijken naar de foto's... Huilen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:09

Nummer 49, een van de laatsten.
Ik kan me jou niet herinneren, ondanks dat je blijkbaar vrij opvallend was Haha!

Fotograaf: www.hansfeijth.nl geloof ik

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:18

Margreet schreef:
Nummer 49, een van de laatsten.
Ik kan me jou niet herinneren, ondanks dat je blijkbaar vrij opvallend was Haha!

Fotograaf: www.hansfeijth.nl geloof ik

hahaha nou dat viel wel mee hoor, die andere zwangere was wat opvallender Knipoog Hoewel mijn buik ook al behoorlijk is, zeker voor 25 weken....

Ik denk niet dat ik je heb gezien nee, misschien een volgende keer?

Thanks voor de link...

Groetjes Siem

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:30

Wij waren er ook, wat een heerlijk dagje was het he?!!
Kelly sprong mee op mijn paard in de B, ze had helaas een weigering op hindernis 2 omdat ze teveel terug nam, maar daarna gingen ze super. We waren dus ook heel tevreden.
Iemand Kelly nog zien springen? Ze moest als 24e

Afbeelding

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:33

tam20 schreef:
Wij waren er ook, wat een heerlijk dagje was het he?!!
Kelly sprong mee op mijn paard in de B, ze had helaas een weigering op hindernis 2 omdat ze teveel terug nam, maar daarna gingen ze super. We waren dus ook heel tevreden.
Iemand Kelly nog zien springen? Ze moest als 24e

Afbeelding

heeeee tam Haha! Lang niet gesproken....

Ik heb jou ook helemaal niet gezien gisteren.... Huilen Heb Kelly wel zien springen, inderdaad jammer van die weigering.

Was inderdaad een hele leuke dag gisteren Cool

Groetjes Simone

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:42

Heeey Simoon,

Inderdaad lang niet gesproken ik had net nog niet eens door dat jij het was haha, wat lees ik zwanger? GEFELICITEERD!!!

Jammer dat we elkaar niet gezien hebben inderdaad..
Weigering was inderdaad zonde, maar aangezien Shania volledig in de stop heeft gezeten door de vorige eigenaresse waren we allebei zeer tevreden.

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:32

Ja ja, na drie jaar vonden we het toch wel tijd voor een broertje of zusje voor Lisa (en het wordt een broertje Pling )

Dus voorlopig zie je me alleen nog op wedstrijden als ''groom'' voor mijn moeder of Wendy Bloos Ik rij nog wel, maar alleen in het bos als het mooi weer is Cool

Hoes ie met jou?

Je kunt zeker tevreden zijn met de resultaten van je paardje zeg! Super hoor dat ze toch weer gaat springen!

Groetjes Siem

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:30

Tam, ik heb je paardje helaas niet zien springen. Jammer van de weigering, maar verder super gedaan toch?

Ik heb wel een schimmel gezien met open wonden op zijn flanken van de sporen Huilen

Dancer_Valou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:34

Gulpje schreef:
Tam, ik heb je paardje helaas niet zien springen. Jammer van de weigering, maar verder super gedaan toch?

Ik heb wel een schimmel gezien met open wonden op zijn flanken van de sporen Huilen

Huilen sneu zeg voor dat schimmeltje Boos!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:36

Gulpje schreef:

Jeetje, welk startnummer had deze ongeveer? Ik kan me dit niet herinneren, heb wel een schimmel gezien. Geen wonden.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:43

Gulpje schreef:
Patries: Wij zagen de prijsuiteiking dat het meisje met de pony won, echt geweldig dat ze al die grote knollen eruit reed!!

jah leuk he ... dat beestje kan zow springen!!
ze is ook regiokampioen geworden met m .. in het L/c
en ook gewoon ff met 55 stijlpunten he Knipoog

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:48

We hebben heel hard voor haar geklapt! Superstoer!!!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:50

masja schreef:
Gulpje schreef:

Jeetje, welk startnummer had deze ongeveer? Ik kan me dit niet herinneren, heb wel een schimmel gezien. Geen wonden.

Ik weet t niet meer, maar t was ongeveer rond een uur of drie denk ik dat ze moest rijden. Er zat een meisje op met bruin lang haar. Elke keer als ze langskwam zaten we vol afgrijzen te kijken, het was echt een bloederige streep, en ze reed nog steeds met lange scherpe sporen. Ze viel overigens ook nog in de prijzen, ze werd volgens mij 6de ofzo.