Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmiekie schreef:leuk, hoe heet hij/zij en in welke klasse reed hij/zij? Misschien heb ik hem/haar toen ook wel gezien, Komt hij/zij dit jaar weer? Welke klasse rijdt hij/zij.
En jij zei dat je wel een aantal mensen kent die gaan ? Wie zijn dat en wat rijden ze dan ?
missmiekie schreef:hoi hoi,
Coowlie, eerste bokt concurrenthaha ehm wij slapen in het theaterhotel en de paarden kun je daar op het terrein stallen, voor meer informatie kun je kijken op www.vjenneruiters.nl en dan onder het kopje hemelvaartconcours
groetjes annemieke
Pava schreef:Ik ben in 2002 in Vriezenveen geweest. Ik vond het een heel gezellig concours. Helaas was het terrein toen letterlijk baggerslecht en dat is eigenlijk ieder jaar zo. De stalling vond ik erg duur en ik was blij dat ik eigen hooi en stro mee had, want binnen no time was alles op. Laat je hooi niet voor je box liggen, want het wordt geheid gejat. Alles bij elkaar opgeteld vond ik het erg duur in verhouding met de kwaliteit van de stalling en het terrein. Ik ga dus niet meer.
Toedeledoki schreef:missmiekie schreef:hoi hoi,
Coowlie, eerste bokt concurrenthaha ehm wij slapen in het theaterhotel en de paarden kun je daar op het terrein stallen, voor meer informatie kun je kijken op www.vjenneruiters.nl en dan onder het kopje hemelvaartconcours
groetjes annemieke
Hoi, zeker leuk om met elkaar te rijden, als we allebei onze winstpunten rijden is het prima toch?![]()
De website had ik al gevonden, ik ben meer geinteresseerd in het Theaterhotel, waar dat is en wat het kost.Ik kom namelijk niet uit de buurt, dus heb geen idee hoe makkelijk dat gaat.Moet je van te voren boeken, hoe regel je het eten etc.Vertel daar eens wat over als je wilt.
gabyfedde schreef:Ik ga 6 proeven starten met Fedde in de L2. Op zaterdag heb ik kringselectie.
Melanie15 schreef:missmiekie schreef:leuk, hoe heet hij/zij en in welke klasse reed hij/zij? Misschien heb ik hem/haar toen ook wel gezien, Komt hij/zij dit jaar weer? Welke klasse rijdt hij/zij.
En jij zei dat je wel een aantal mensen kent die gaan ? Wie zijn dat en wat rijden ze dan ?
Zijn naam is Hans Arends, hij reed toen dat paard in de L2. Dit jaar gaat hij denk ik ook weer, ze gaan er elk jaar heen, maar ik heb verder geen contact meer met ze.
Ook Mary van de Broek gaat, in het M1 met haar hele stal.
justahorse schreef:hey annemieke
moet je zelf ook hooi en stro meenemen naar vriezeveen omdathet er hier 1 typt op bokt.
het kan zijn dat iik krom typ waant ik zit nu op school op zo´n rare computer![]()
ik hoopp dat wwe meerdere bokt concurenten krijgen
he annemiek
ik heb er veel zinn in haha
maar doen we nounog een meeting in vriezeveen
XXX Ilona
missmiekie schreef:Melanie15 schreef:
Zijn naam is Hans Arends, hij reed toen dat paard in de L2. Dit jaar gaat hij denk ik ook weer, ze gaan er elk jaar heen, maar ik heb verder geen contact meer met ze.
Ook Mary van de Broek gaat, in het M1 met haar hele stal.
Concorde schreef:Hoe duur zijn die boxen daar dan wel niet als het incl. stro/hooi is?!
Samsam schreef:gabyfedde schreef:Ik ga 6 proeven starten met Fedde in de L2. Op zaterdag heb ik kringselectie.
Tjeetje, jiij gaat dus 4 dagenachter elkaar rijden? Is dat niet wat zwaar cq heeft hij voor de selectie dan niet de pijp leeg?
Lame schreef:Het ziet er leuk uit! Heb het vraagprogram bestudeerd en ik voel er wel wat voor..
Heb nog één vraag.... beetje dom.. maar ik heb nooit opgelet bij topografi op school... waar ligt Vriezeveen??