Niet getraind door sneeuw:toch wedstrijd rijden m2 niveau?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Niet getraind door sneeuw:toch wedstrijd rijden m2 nivea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:27

Wat dat betreft heb ik mazzel met die van mij. Daar kan je weken of maanden niet op zitten en je merkt eignelijk geen verschil. Cool

Wel makkelijk hoor, maar voorlopig heb ik even geen wedstrijd staan. 3 april pas weer.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:37

Ga je dan al outdoor?

loutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:52

heeey!
Ik heb aanstaande zondag ook wedstrijd in de m2........Maar het erge daarvan is dat je daar buiten!!! moet losrijden.......
Heb even naar de weerberichten gekeken en dat ziet er niet best uit, elke nacht vriezen!
Ik heb er maar naartoe gebeld en zaterdagochtend komt op hun site te staan of het doorgaat of niet!
Eerlijk gezegd hoop ik van niet (terwijl ik wedstrijden super leuk vindt hoor!) Maar ik heb deze week ook niet kunnen trainen :S......doordat de bak bevroren was!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:44

ja eig. is het niet te doen zo..

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:11

Ik zou gewoon gaan als het niet afgelast word. Ik zou ook wedstrijd hebben maar deze is afgelast. Ik woon in Friesland en hier is dan ook echt veel gevallen, wij kunnen het erf niet eens af dus ik zou toch al niet gaan..

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:55

ik zit me hetzelfde dilemma. alleen heb ik pas 12 maart wedstrijd. Ga voor het eerst officieeel starten, maar kan nu al 5 dagen niet rijden of iets. afgelopen 2 dagen alleen wat kunnen stappen aan de hand.

Ik ga waarschijnlijk wel volgende week, maar wat de score wordt zie ik wel Tong uitsteken

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:05

Heb net wedstrijd afgezegd! Ik kan geeneens op het erf komen, laat staan eraf. Haha!
We worden met de trekker op een plek waar de auto geparkeerd kan worden opgehaald, omdat het pad met een gewone auto niet te berijden is.
De wanden van de box Hamer hebben het af en toe zwaar te verduren, niet elk paard kan/mag naar buiten...

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:22

Ik ga hem ook afzeggen, bij ons is het pad gelukkig wel goed en ook de wegen zijn goed, maar het is me iets te veel risico.Daarbij loopt Diego nog niet helemaal goed, dus is het niet echt eerlijk om te gaan. Wel jammer want ik had er zin in, maar ze zullen de wedstrijd wel aflasten, neem ik aan....