viertallen kur: hoeveel afvaardigingen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

Re: viertallen kur: hoeveel afvaardigingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 11:11

Je ziet trouwens heel vaak (volgens mij vooral bij de pony's) dat zo'n viertal naast elkaar gaat opstellen buiten de ring na de proef en dan allemaal tegelijk hun pony's gaan belonen.
Zo niet orgineel meer want dat heb ik echt te vaak gezien.. Slapen

Ingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:59

haike schreef:

verklote? alleen de eerste keer durfde ze er niet langs, daarna was het goed. 2 andere verklotten de proef, keken niet naar elkaar en reden verkeerd.

Clown oeps.. sorry tess.. volges mij zijn ik en mike die 2 andere die de proef verklotten Clown
Marre... ik keek naar mike en riep hem, alleen hij reageerde niet..
hij zat te slapen Slapen .. ikke maar half Dromen

Maar we zijn door naar de finale!!!!! Vork

we hebben er iig veel van geleerd.. in de finale zal het niet nog een keer gebeuren Schijnheilig

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:58

New-Forest schreef:
Je ziet trouwens heel vaak (volgens mij vooral bij de pony's) dat zo'n viertal naast elkaar gaat opstellen buiten de ring na de proef en dan allemaal tegelijk hun pony's gaan belonen.

Wij ook??? Nee, dat soort dingen zijn niet van belang om af te sprken. Als ik wg stap, beloon ik mn pony gewoon. Maar niet opzettelijk allemaal tegelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:37

MissSisa schreef:
New-Forest schreef:

Wij ook??? Nee, dat soort dingen zijn niet van belang om af te sprken. Als ik wg stap, beloon ik mn pony gewoon. Maar niet opzettelijk allemaal tegelijk

is idd niet origineel maar hoort er wel bij. Je wendt toch ook niet 5 meter voorbij A af om te gaan groeten, is wel origineler.