Pasha schreef:Nou als dit weer zo door blijft gaan, kan ik die wedstrijden wel op me buik schrijven
Kan helemaal niet rijden joh
jezus maak je niet zo druk, volgende week is de sneeuw wel weer weg heb je nog een week om te trainen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pasha schreef:Nou als dit weer zo door blijft gaan, kan ik die wedstrijden wel op me buik schrijven
Kan helemaal niet rijden joh
hector schreef:ik doe ook mee de 12e (b/d dressuur met muppet), tenminste als het goed is, want mijn pony moet eerst ophouden met hoesten.....
hector schreef:ik moet als 3e en als 18e, jij moet beide keren na mij en shanna weer na jou? (voor zover ik het uit de eerder genoemde namen op kan halen)
hector schreef:ik moet als 3e en als 18e, jij moet beide keren na mij en shanna weer na jou? (voor zover ik het uit de eerder genoemde namen op kan halen)
sharonalover schreef:ja, ik op 13 maart in de l2, eerste keer l2, spannend dus!!![]()
tijd week ff nie meer
sharonalover schreef:ja, ik op 13 maart in de l2, eerste keer l2, spannend dus!!![]()
tijd week ff nie meer
Marsie schreef:En oke, dan zal ik 12 maart wel ff komen
tijd week ff nie meer
Pasha schreef:Marsie schreef:En oke, dan zal ik 12 maart wel ff komen
Braaf![]()
Marsie schreef:En oke, dan zal ik 12 maart wel ff komen
jaleesa90 schreef:Marsie schreef:En oke, dan zal ik 12 maart wel ff komen
ja doe maar zeker ja!![]()
![]()
Ik kom 13maart denk ik ook!![]()
word weer leuke meet dag![]()
Citaat:Oke dan met je ook maar 13 maart komen
jaleesa90 schreef:Citaat:Oke dan met je ook maar 13 maart komen
ja Als ik vervoer heb kom ik zeker!! moet wel!!![]()
Marsie schreef:sharonalover schreef:ja, ik op 13 maart in de l2, eerste keer l2, spannend dus!!![]()
tijd week ff nie meer
Ow ik denk dat ik het al weet: je rijd bij W.W.N.A, je pony heet Sharona?Dan ben ik je al wel eens tegen gekomen hoor!
Echt waar. Een paar jaar terug ofzo. Toen starte jij en ik in Empe nog in de B. Was toen jou eerste wedstrijd met de pony (dacht ik) en toen werd je 1e. Ik was met die schimmel
! Ik was 2e ofzo toen, weet ik niet meer. Maar klopt dat?
Shanna16 schreef:Dus er zijn zowel 12 als 13 maart supporters?
Ook nog de 13e bij de M2? (Ik) Snel naar de Z
Al is het wel een megastrenge jury
Shanna16 schreef:Dus er zijn zowel 12 als 13 maart supporters?
Ook nog de 13e bij de M2? (Ik) Snel naar de Z
Al is het wel een megastrenge jury
Pasha schreef:johh.. ik ben echt benieuwd hoe het gaat joh ...
Hoe Orlando zich gedraagt.. hij krijgt steeds meer praatjes... mag niet...
mja we zien wel he.. pas maar op straks zit ik nog bovenop jullie ponys![]()