ZZGP Kampioenschappen Roosendaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Re: ZZGP Kampioenschappen Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 01:37

CGJ12 schreef:
Gerrie schreef:
Zelfs op de herentoiletten hoe durf je Haha!

In Veeningen werd ook al een charmante jongedame in de herentoiletten aangetroffen............ en die was niet op zoek naar de condoomautomaat ! Haha! Haha! Haha!

Hebben ze daar een dames en herentoilet dan??? Dacht dat er maar 1 zo'n vies hok was! Tong uitsteken

Wie was het???? Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 01:47

YvonneS schreef:
Hebben ze daar een dames en herentoilet dan??? Dacht dat er maar 1 zo'n vies hok was! Tong uitsteken

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 02:01

CGJ heb je nog iets gehoord over adelinde dr proef?? Ze had vandaag van één jury behoorlijk minder punten gekregen! Wordt spannend morgen!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 09:21

De kür van Pauline Aalbers vond ik een beetje |"vreemd" verlopen. Ze zat tijdens het begin van de kür maar gebarentaal te maken naar de mensen in het geluidshok, de muziek werd daarop harder gezet, maar ze bleef maar door zwaaien, tijdens de kür zelf dus!!!! Daarop werd de muziek nog harder gezet, en nogmaals, vervolgens ging de overgang van de draf naar de stap en de bijbehorende muziek zo hard dat de boxen kraakte en knetterde en iedereen verbaasd in de rondte zat te kijken, ik vond het een beetkje een schaamteloze vertoning.
En dan die "gezichtsuitdrukking" van die dame tijdens de kür, alsof er een betonblok op haar hoofd zat, (ipv van haar charmante hoedje Haha! )zo gespannen, met haar mond/kin helemaal naar voren afgestoken, heel raar, ik vroeg me af hoe ze dat deed. Het gracieuze en ongedwongen straalde er in ieder geval niet van af, zijn er meer mensen die dit opgevallen was?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:49

WWWiske schreef:
De kür van Pauline Aalbers vond ik een beetje |"vreemd" verlopen. Ze zat tijdens het begin van de kür maar gebarentaal te maken naar de mensen in het geluidshok, de muziek werd daarop harder gezet, maar ze bleef maar door zwaaien, tijdens de kür zelf dus!!!! Daarop werd de muziek nog harder gezet, en nogmaals, vervolgens ging de overgang van de draf naar de stap en de bijbehorende muziek zo hard dat de boxen kraakte en knetterde en iedereen verbaasd in de rondte zat te kijken, ik vond het een beetkje een schaamteloze vertoning.
En dan die "gezichtsuitdrukking" van die dame tijdens de kür, alsof er een betonblok op haar hoofd zat, (ipv van haar charmante hoedje Haha! )zo gespannen, met haar mond/kin helemaal naar voren afgestoken, heel raar, ik vroeg me af hoe ze dat deed. Het gracieuze en ongedwongen straalde er in ieder geval niet van af, zijn er meer mensen die dit opgevallen was?

Ooooo wat erg!! Ik zag dr vorige week in Zuidwolde rijden en ze straalt idd niet veel uit en toen viel het me ook al op dat ze van die rare hoofden kan trekken.....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:02

YvonneS schreef:
CGJ heb je nog iets gehoord over adelinde dr proef?? Ze had vandaag van één jury behoorlijk minder punten gekregen! Wordt spannend morgen!

In de wandelgangen werd er gezegd dat er aan de regelmaat werd getwijfeld............... maar ik heb het zelf niet gezien.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:05

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

In de wandelgangen werd er gezegd dat er aan de regelmaat werd getwijfeld............... maar ik heb het zelf niet gezien.

In andere gangen dan de wandelgangen gingen er ook de nodige verhalen over de proef van A v S in de rondte, door die 40 punten verschillen tussen twee juryleden........................

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:07

E.G. en H.P.M. liepen er ook gezellig hand in hand rond Lovers

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:09

WWWiske schreef:

Je méént het ......... Haha! Haha! Haha!

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:35

Roger Schulkens is Ned. Kampioen ZZ-Licht, met 204,29% (68,10% gemiddeld)

Madeleine Vrees werd tweede met Ro-lex (201,46% gem. 67,15%)

Derde werd Judith Deboughoux met een percentage van 201% (gem. 67%)

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:53

Proficiat Roger het is je gegund!!

Volgens mij heeft WWWIske de tijd van haar leven daar in Roosendaal Knipoog

"Hier weer een verslag van onze razende reporter ..." etc Haha!

Niet alleen in de wandelgangen maar ook daarbuiten Haha! Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:50

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

Zei jij zondag in Zuidwolde ook niet zoiets????

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:27

Hé .......... waar blijven de ZZ-Z uitslagen ????

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:44

Ja daar zit ik ook al op te wachten! Kan je Adelinde nie ff bellen???? Tong uitsteken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:45

Ik ben vanavond ook kijken naar de GP kur, dus hierover een verslagje van ondergetekende later Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:46

Heb jij geen connecties in Roosendaal??? Ben zo benieuwd naar het ZZ-Z!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:24

WWWiske schreef:

Ach, wat gezellig...

buxus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:28

vandaag

1 K Beckers 68.45

2 A Cornelissen 66.38

3 O Boucher 66.23

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:34

buxus schreef:
vandaag

1 K Beckers 68.45

2 A Cornelissen 66.38

3 O Boucher 66.23

Jammer, Adelinde geen kampioen, maar toch netjes 2e!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:37

YvonneS schreef:

Goed voor het karakter zeggen we dan....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:41

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

Goed voor het karakter zeggen we dan....

Tja....

Hoe bedoel je dit nu weer????

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:48

YvonneS schreef:

zoals het er staat.....

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:50

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

zoals het er staat.....

Ja dat kan 2 kanten op! Nou ja zal wel dan!
Ze heeft wel lekker verdiend daar, 1 x 205 en 2 x 165 euries!! En er zal aan dr 2e plaats in het overall ook nog wel een leuk bedrag zitten.

oot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:53

WWWiske schreef:

Volgens mij zijn er regels voor het geluids niveau en het afmixen maar ik heb niet kunnen ontdekken dat deze ook gerespecteerd werden!?!
Daarnaast zouden sommige inderdaad wel eens een ander muziekje kunnen gebruiken of de schaar wat aanscherpen om het knippen in de cd wat professioneler te maken maar dat is mijn mening. Op dit niveau mag de muziek eigenlijk wel wat meer zijn en de installatie ook!!!!!!!
Wat mij nog opviel was het rondrijden met een zweepje, ik dacht dat dit net een nieuwe regel was dat deze niet meer meegenomen mag worden in en om de ring, ik meende dat er laatst iemand op hoog niveau door was gediskwalificeerd.
Verder hebben we weer veel geleerd en gezien en de koffie was weer lekker en het gezelschap (jacobien en consorten) aangenaam.

De dame met haar kin naar voren was inderdaad niet echt rustig, we hebben wel vol aandacht naar haar gekeken, dat wel.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:19

WWWiske schreef:

Haha! Lief hè, lekker een dagje samen op stap....

Ik heb net twee dagen Roosendaal achter de rug, hoewel ik er vrijdag pas laat was i.v.m. die kl*te files, maar het was weer hartstikke gezellig.