Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

Re: Almelose Ruiterdagen 2005 ..wie gaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:14

Wanneer is die week voor de paarden precies? Jumper gaat op het moment weer als een speer nu we de medische oorzaak hebben gevonden voor de problemen die hij van de winter had, dus misschien ga ik hem toch weer starten als ie zo goed blijft gaan. En eigenlijk wil ik graag de L2 uit zijn voor ze die nieuwe proeven gaan invoeren want volgens mij word ik daar niet vrolijk van... Huilen .
Ik kan hem zo stallen bij mijn schoonouders, die wonen vlak bij Almelo en de fokmerries staan dan toch op de wei, kan ik mooi de stal gebruiken...
Moet dan dus alleen wel weten wanneer het is want ik zit ook nog met schoolplichtige kindertjes Bloos

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:51

JollyJumper schreef:
Wanneer is die week voor de paarden precies? Jumper gaat op het moment weer als een speer nu we de medische oorzaak hebben gevonden voor de problemen die hij van de winter had, dus misschien ga ik hem toch weer starten als ie zo goed blijft gaan. En eigenlijk wil ik graag de L2 uit zijn voor ze die nieuwe proeven gaan invoeren want volgens mij word ik daar niet vrolijk van... Huilen .
Ik kan hem zo stallen bij mijn schoonouders, die wonen vlak bij Almelo en de fokmerries staan dan toch op de wei, kan ik mooi de stal gebruiken...
Moet dan dus alleen wel weten wanneer het is want ik zit ook nog met schoolplichtige kindertjes Bloos

De paardenweek is de laatste week van juni.
Kijk maar even op www.almelose-ruiterdagen.nl

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:53

tam20 schreef:
JollyJumper schreef:

De paardenweek is de laatste week van juni.
Kijk maar even op www.almelose-ruiterdagen.nl

Die site doet het bij mij niet Verward maar dat zal wel aan onze pc liggen Boos!

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:57

Ik kijk altijd op www.alexautonet.nl/ruda/

ik ga dit jaar wel denk met twee of drie paarden, wil ook nog een beetje vakantie houden Haha!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 13:59

Ik wil ook!!!! eerst nog ff startkaart aanvragen......nieuw paard nieuwe kansen vorig jaar ben ik eraf gedondert Boos!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:59

Canter schreef:
Voor paarden duurt het een hele week, de pony's zijn het weekend ervoor. Kijk eens op www.almelose-ruiterdagen.nl , daar kun je de vraagprogramma's bekijken en kun je ook kijken wat de stallen kosten etc. Er zit ook een kleine camping bij waar je een tent of caravan neer kunt zetten, maar daarvoor moet je je wel bijtijds opgeven want die zit snel vol!

Het kan aan mijn computer liggen hoor, maar bij mij doet de site t niet

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:02

Bij mij ook niet :S

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:05

jep ik meld me ook ik heb me al opgeven bij de pony's ik doe alle dagen mee en ik doe daar mijn eerste kur Haha! ik hoop dat ik dan nog Z1 ben want het gaat nu wel hard met de punten maar als je wilt mee doen moet je je wel snel opgeven want er waren al heel veel aanmeldingen binnen.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:07

Danielle14 schreef:
Ik zou er ook wel heen willen!! Ho ekan je je daar voor opgeven eigenlijk? Dat was toch 2 of 3 dagen ofzo?

Zelfde vraag Lachen

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:10

je kunt er volgens mij gewoon heen bellen moet je op hun site kijken of er een telefoon nummer op staat anders kun je op hun site volgens mij ook een inschrijf formulier van af halen en die dan opsturen met je copons

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:23

Is het springen ook over een aantal dagen?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:49

dat denk ik wel want je kunt ook alle dagen dressuur rijden dus ik denk wel dat je dan ook alle dagen kunt springen

timeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:56

Vorig jaar was er in principe 3 dagen springen, maar vanwege het weer
waren 2 dagen afgelast.
(1x klassiek, 1xjacht en 1xprogressief.)

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:15

Melanie15 schreef:
Canter schreef:
Voor paarden duurt het een hele week, de pony's zijn het weekend ervoor. Kijk eens op www.almelose-ruiterdagen.nl , daar kun je de vraagprogramma's bekijken en kun je ook kijken wat de stallen kosten etc. Er zit ook een kleine camping bij waar je een tent of caravan neer kunt zetten, maar daarvoor moet je je wel bijtijds opgeven want die zit snel vol!

Het kan aan mijn computer liggen hoor, maar bij mij doet de site t niet

mijn link wel www.alexautonet.nl/ruda/ volgens mij Knipoog

Dimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:41

Jah, ik doe ook mee Haha! In de DE-M1. Heb me al opgegeven!
*Nu nog hopen op beter weer dan vorig jaar*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:43

Michelle85 schreef:
Ik ga ook naar de Almelose Paardendagen en mijn zus.

En ik ben de groom van Michelle85 Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:00

Ik ben er ook, dit jaar in de L1 met TinkieWinkie Lachen

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:40

kadans16 schreef:
Murru schreef:
Nooit meer..... vorig jaar was zo'n doffe ellende ....

Dat heb je nog licht uitgedrukt.Het begon al bij aankomst.We gingen onze voortenten opzetten in de zeikregen Boos! .En het werd alleen maar erger.Heb uiteindelijk 2 proeven kunnen rijden over de hele week.Dinsdags wel nog een 2de plek in het M2 maar toen de laaste dag Z1 gestart in een ring waar je echt in vastzoog.De witte hekjes waren niet wit meer en als je niet uitkeek dan vlogen ze tegen je schenen aan.Mn paard tot aan zn oren in de blub ,alles vies nat en koud.Bah bah bah Verdrietig Mijn paard was niet meer herkenbaar als palomino
Zondagmiddag zijn we vertrokken en dat was de eerste dag dat we de zon weer zagen.Maar goed het jaar ervoor was toppie Cool Dus misschien dat ik dan toch maar ga dit jaar Haha!

je MOET gaan, metwie moet ik anders mijn vakantie doorbrengen daar??? Haha! Clown Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:59

Bij mij doet de site het alleen via de gegeven 2e link. Maar als ik dan het vraagprogramma voor de paarden wil openen krijg ik een foutmelding.
Iemand bij wie het vraagprogramma paarden het wel doet?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:01

Mmm, inderdaad. De link die ik gaf deed het een paar dagen geleden nog wel. Misschien tijdelijk in de war? Verward

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:39

Huilen Ik wil zo graag, maar kan niet vanwege mijn studie...
Tip: ik heb vorig jaar bij T Molke gezeten, en er schijnt ook een bungalowpark nog dichter bij te zitten.. Als het net zulk weer is als vorig jaar zit je daar echt wel beter dan in een tentje!
Knipoog

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:31

ik ben ook van plan te gaan, ben 2 weken geleden voor t eerst met mn nieuwe paard gestart in de L1 met winst, weet niet of ik L1 of L2 ga doen...

De foutmelding bij inschrijfformulier en vraagprogramma doen het inderdaad niet. :S

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:47

De site die ik doorgaf ligt er tijdelijk even uit.. normaal gesproken doet die het wel

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:22

Is er iemand nog een groom nodig? Heb geen ervaring ermee, maar wil het wel graag leren.
Heb dit jaar examens, dus ik heb vroeg vakantie Haha!

En de 1e opgegeven site doet het bij mij wel hoor, en de inschrijfformulieren ook. Cool

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:46

Ik ga waarschijnlijk dit jaar met mn paard.