Ik kan hem zo stallen bij mijn schoonouders, die wonen vlak bij Almelo en de fokmerries staan dan toch op de wei, kan ik mooi de stal gebruiken...
Moet dan dus alleen wel weten wanneer het is want ik zit ook nog met schoolplichtige kindertjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JollyJumper schreef:Wanneer is die week voor de paarden precies? Jumper gaat op het moment weer als een speer nu we de medische oorzaak hebben gevonden voor de problemen die hij van de winter had, dus misschien ga ik hem toch weer starten als ie zo goed blijft gaan. En eigenlijk wil ik graag de L2 uit zijn voor ze die nieuwe proeven gaan invoeren want volgens mij word ik daar niet vrolijk van....
Ik kan hem zo stallen bij mijn schoonouders, die wonen vlak bij Almelo en de fokmerries staan dan toch op de wei, kan ik mooi de stal gebruiken...
Moet dan dus alleen wel weten wanneer het is want ik zit ook nog met schoolplichtige kindertjes
tam20 schreef:JollyJumper schreef:Wanneer is die week voor de paarden precies? Jumper gaat op het moment weer als een speer nu we de medische oorzaak hebben gevonden voor de problemen die hij van de winter had, dus misschien ga ik hem toch weer starten als ie zo goed blijft gaan. En eigenlijk wil ik graag de L2 uit zijn voor ze die nieuwe proeven gaan invoeren want volgens mij word ik daar niet vrolijk van....
De paardenweek is de laatste week van juni.
Kijk maar even op www.almelose-ruiterdagen.nl
Canter schreef:Voor paarden duurt het een hele week, de pony's zijn het weekend ervoor. Kijk eens op www.almelose-ruiterdagen.nl , daar kun je de vraagprogramma's bekijken en kun je ook kijken wat de stallen kosten etc. Er zit ook een kleine camping bij waar je een tent of caravan neer kunt zetten, maar daarvoor moet je je wel bijtijds opgeven want die zit snel vol!
Danielle14 schreef:Ik zou er ook wel heen willen!! Ho ekan je je daar voor opgeven eigenlijk? Dat was toch 2 of 3 dagen ofzo?
Melanie15 schreef:Canter schreef:Voor paarden duurt het een hele week, de pony's zijn het weekend ervoor. Kijk eens op www.almelose-ruiterdagen.nl , daar kun je de vraagprogramma's bekijken en kun je ook kijken wat de stallen kosten etc. Er zit ook een kleine camping bij waar je een tent of caravan neer kunt zetten, maar daarvoor moet je je wel bijtijds opgeven want die zit snel vol!
Het kan aan mijn computer liggen hoor, maar bij mij doet de site t niet
Michelle85 schreef:Ik ga ook naar de Almelose Paardendagen en mijn zus.
kadans16 schreef:Murru schreef:Nooit meer..... vorig jaar was zo'n doffe ellende ....
Dat heb je nog licht uitgedrukt.Het begon al bij aankomst.We gingen onze voortenten opzetten in de zeikregen.En het werd alleen maar erger.Heb uiteindelijk 2 proeven kunnen rijden over de hele week.Dinsdags wel nog een 2de plek in het M2 maar toen de laaste dag Z1 gestart in een ring waar je echt in vastzoog.De witte hekjes waren niet wit meer en als je niet uitkeek dan vlogen ze tegen je schenen aan.Mn paard tot aan zn oren in de blub ,alles vies nat en koud.Bah bah bah
Mijn paard was niet meer herkenbaar als palomino
![]()
Zondagmiddag zijn we vertrokken en dat was de eerste dag dat we de zon weer zagen.Maar goed het jaar ervoor was toppieDus misschien dat ik dan toch maar ga dit jaar