overgang L1 naar L2, moeilijk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Re: overgang L1 naar L2, moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:53

Anoukie schreef:
Even een vraag voor de L2 ruiters (ik heb geen boekje bij de hand Haha!): moet je in een bepaalde proef in het L2 ook wijken van de hoefslag naar de A-C lijn? Of alleen vanuit de A-C lijn naar de hoefslag?

nee alleen bij A afwenden, en dan tussen D en X wijken naar M of H Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:11

rockey schreef:
Anoukie schreef:
Even een vraag voor de L2 ruiters (ik heb geen boekje bij de hand Haha!): moet je in een bepaalde proef in het L2 ook wijken van de hoefslag naar de A-C lijn? Of alleen vanuit de A-C lijn naar de hoefslag?

Ooooh, eitje Cool Haha!. Zit ik dat andere voor niets te oefenen zeg Knipoog.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:18

Anoukie schreef:

[/quote]

Ik heb juist altijd thuis alleen maar vanuit de hoefslag gewijkt. Hadden/hebben jullie er geen last van als je bij A afwend om netjes recht binnen te komen je paard al begint te wijken? Ik dus wel.. en daarom heb ik thuis alleen maar gewijkt vanaf de hoefslag zodat het op wedstrijd een "verassing" was vanaf de AC-lijn.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:30

Fleurtje100 schreef:
Anoukie schreef:

Ik heb juist altijd thuis alleen maar vanuit de hoefslag gewijkt. Hadden/hebben jullie er geen last van als je bij A afwend om netjes recht binnen te komen je paard al begint te wijken? Ik dus wel.. en daarom heb ik thuis alleen maar gewijkt vanaf de hoefslag zodat het op wedstrijd een "verassing" was vanaf de AC-lijn.
[/quote]

ja had ik op het begin ja Haha! Clown

maar toen ging ik een beetje zigzag wijken, van hoefslag naar a-c lijn, en dan weer terug naar de hoefslag, en goed opsluiten, en ze deed het niet meer Knipoog

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:41

Fleurtje100 schreef:
[Ik heb juist altijd thuis alleen maar vanuit de hoefslag gewijkt. Hadden/hebben jullie er geen last van als je bij A afwend om netjes recht binnen te komen je paard al begint te wijken? Ik dus wel.. en daarom heb ik thuis alleen maar gewijkt vanaf de hoefslag zodat het op wedstrijd een "verassing" was vanaf de AC-lijn.
[/quote]

Haha, dat heb ik nu nog steeds Schijnheilig
Maar wel een hele goede tip, om voortaan van de hoefslag naar de A-C lijn te wijken en niet meer andersom Ja
Ga ik maar even op oefenen.