Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odie schreef:Ik weet ook dat martin schaudt enorm veel druk op zijn paarden zet tijdens het rijden.
.
kimmie1 schreef:Ik vraag me af waar op de derde foto het rechterachterbeen blijft?
Sullie97 schreef:Salinero kan ook goed passageren en piafferen, als de galop dan wat minder is bij Weltall (bij Salinero is de galop naar mijn idee wel goed) dan zou ik denken dat Salinero zou winnen.
greetjebee schreef:Sullie97 schreef:Salinero kan ook goed passageren en piafferen, als de galop dan wat minder is bij Weltall (bij Salinero is de galop naar mijn idee wel goed) dan zou ik denken dat Salinero zou winnen.
Volgens mij is de galop juist Salinero's minste punt.... Hij duikt gigantisch op de voorhand, o.a. bij de wissels en gooit (dus) z'n kont de lucht in. Daardoor zijn de wissels relatief kort. Ook in de pirouetten gaat hij (nog) te weinig zitten. Maar hij is natuurlijk nog jong en ik twijfel er niet aan dat Anky dat er nog wel uitkrijgt.
Dat Schaudt er druk achter zet zou best kunnen, ik heb hem nog nooit van dichtbij zien (los)rijden. Dat Anky met druk rijdt is wel zeker.... Helemaal met losrijden. Een echt ontspannen paard heb ik bij haar nog nooit gezien, misschien alleen Bonfire toen ie al oud was.
Die staart schijnt inderdaad een gevolg te zijn van het ongeluk, dus heeft niets te maken met spanning ofzo.
Een voorkeur heb ik niet echt. Het gaat uiteindelijk om de proef die ze neerzetten. Wat dat betreft vind ik het wel leuk als ze heel erg aan elkaar gewaagd gaan worden. Goed voor de spanning.
kimmie1 schreef:Ik vraag me af waar op de derde foto het rechterachterbeen blijft?
Sullie97 schreef:Off-Topic, ik heb een foto gevonden van de combinatie Hindle-Lancet.
http://www.hofclasen.de/eng/startbody.htm
Citaat:Nooit van momentopname gehoord?
greetjebee schreef:Hij duikt gigantisch op de voorhand, o.a. bij de wissels en gooit (dus) z'n kont de lucht in.
rockey schreef:ik vind het er met lancet toch eigenlijk wel super uitzien!!! is misschien maar een foto, maar hij ziet er goed uit! als vond ik hem bij imke ook erg gaaf!
maar lijkt het of heeft hij geen ijzers?
Nistria schreef:greetjebee schreef:Hij duikt gigantisch op de voorhand, o.a. bij de wissels en gooit (dus) z'n kont de lucht in.
Beetje overdreven...
Belli schreef:Die Lancet ziet er idd super uit! Kdenk dat we eigenlijk op Salinero / Weltall / Lancet geen commentaar mogen geven... er is niemand hier op bokt die meerijdt op dat niveau.. ze weten heus wel wat ze met de paarden doen en ze rijden niet voor niets mee met de top he!
xx
Sjuimpje schreef:Moet Weltall inderdaad eerst leren galopperen en stappen,
daarbij vind ik zijn verruimingen in alle gangen slecht. Hij is te beperkt in de lendenen.
Zijn pasage en piaffe zijn natuurlijk fenomenaal, net als zijn silhouet.