Super-Wedstrijd gereden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rubiño_91

Re: Super-Wedstrijd gereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:36

das het meest logische als alle andere klasses goed bezet waren en de 3 laatste klasses met elkaar maar 4 deelnemers opleveren... en inderdaad Evy mijn vriendin was zondag ook op die manege op bij de wedstrijden te kijken, vandaar.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:37

Al onze manegepaarden zijn makkelijk nageeflijk te rijden dus als het klopt wat jij zegt zou iedereen bij ons altijd een PP moeten kunnen halen.

En in F-proefjes word je beoordeeld op wat JIJ doet, niet wat je paard doet.
Anders dan B/L/M enzo.

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:39

maaitjuh schreef:
Al onze manegepaarden zijn makkelijk nageeflijk te rijden dus als het klopt wat jij zegt zou iedereen bij ons altijd een PP moeten kunnen halen.

En in F-proefjes word je beoordeeld op wat JIJ doet, niet wat je paard doet.
Anders dan B/L/M enzo.

precies! Haha!

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:40

umm jahhh..? K vind t een beetje vaag wat jij allemaal banketstaaf zeg! Dit is een WEDSTRIJDEN- topic en daar mag je dus een verslag neer zetten en je mag dr dus ook neerzette dat je 1e ben geworden..
En wat boeit t nou als t uit minder mensen is dan bij een "echte wedstrijd"? Zelfs als er maar twee ruiters zijn, dan heb je alsnog meer punten dan die andere tog?!
En vind je t gek dat mensen met eigen paard soms beter rijden? Ze rijden dan ook 7 dagen per week en hebben soms ook priveles!
Bovendien is Pegasus helemaal niet zo'n geweldig makkelijk paard, misschien wel met in een houdinkje trekken maar voordat hij niet meer zo gestresst en opgekropt loopt moet je tog echt langer dan een half jaartje rijden!

En Allyssa, k vind t super van je! Pega loopt altijd helemaal relaxxd onder je en is zo liefff wanneer jij em opzadelt en poetst! Pling

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:42

Oeps..weet niet wat dat banketstaaf daar doet :S:S:S

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:43

Skippylover schreef:
Oeps..weet niet wat dat banketstaaf daar doet :S:S:S

Dat heet censuur Tong uitsteken

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:45

jaah k hoorde t al van maaii..srry kom hier eigelijk nooit meer Tong uitsteken

Rubiño_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:47

wat ik net al postte: ik zeg niet dat nageeflijkheid en een hoog puntenaantal of PP's met elkaar samenhangen. Ook al wordt er alleen op de ruiter gelet, het is altijd makkelijk als je op een paard rijdt wat door een beginner ook al netjes gereden kan worden. Daarbij vind ik het nogal misleidend als je zegt dat je eerste bent geworden terwijl er maar 2 mensen in je klasse rijden, je hebt dan 50% kans om te winnen Knipoog

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:50

Rubiño_91 schreef:
een vriendin van mij rijdt er, ik heb wel eens bij haar tijdens een les meegekeken en ze moest toen op Pegasus rijden. Mijn vriendin rijdt nog maar een half jaartje en kon dat paard al netjes nageeflijk en aan de teugel rijden, het lijkt me dan ook geen moeilijke opgave om daar een nette F-proef op te rijden...

Beste Rubino,

tief alsjeblieft een end op met je gespam.
Zo te horen aan je reacties weet je ongeveer....NIKS over hoe paarden werken. Je voelt jezelf waarschijnlijk heel wat en erg slim , en denkt iedereen hier zomaar even uit te kunnen banketstaaf met je eigen-paard-wijsheid. Laat ik je dit zeggen: 80% van de mensen met een eigen paard die snappen niet hoe het werkelijk moet.
En als je werkelijk ballen hebt dat je zogenaamd denkt te hebben met je stoere praat hier, dan laat je maar eens wat zien op Pegasus. Tot die tijd hou je maar je mond erover.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:51

Rubiño_91 schreef:
Daarbij vind ik het nogal misleidend als je zegt dat je eerste bent geworden terwijl er maar 2 mensen in je klasse rijden, je hebt dan 50% kans om te winnen

Maar ze was toch ook eerste geworden? Clown
Ja sorry hoor, maar hoe moet ze het anders formuleren?

Ik ben gister ook twee keer eerste geworden in de L2.
En jaa...van de twee Knipoog
Dus dan mag ik dat eigenlijk ook niet zeggen?? Blond

Rubiño_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:53

stoer zeg een shaduwaccount aanmaken Haha!

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:53

Rubiño_91 schreef:
wat ik net al postte: ik zeg niet dat nageeflijkheid en een hoog puntenaantal of PP's met elkaar samenhangen. Ook al wordt er alleen op de ruiter gelet, het is altijd makkelijk als je op een paard rijdt wat door een beginner ook al netjes gereden kan worden. Daarbij vind ik het nogal misleidend als je zegt dat je eerste bent geworden terwijl er maar 2 mensen in je klasse rijden, je hebt dan 50% kans om te winnen Knipoog

Wat weet jij nou over de paarden op de Poelenburgh...je geeft zelf toe dat je er niet rijd. Hou alsjeblieft op met loze opmerkingen te maken over paarden die je niet kent. Wat betreft het tweede punt; wat jij vind is niet belangrijk Tong uitsteken

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 17:55

Rubiño_91 schreef:

Nou ik doe niet zoiets zieligs, maar kennelijk heb jij er wel verstand van zeg!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:56

Ach, de moddy's kunnen heel simpel de IP-adressen checken, en zo weten we ook meteen wie er een schaduw account heeft aangemaakt Knipoog

Rubiño_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:57

het klopt dat ik er niet rijd en het klopt ook dat ik verder geen paarden van Poelenburgh ken maar ik kan wel met mn 'eigenpaardwijsheid' uit een uurtje les opmaken dat dat paard makkelijk te rijden is. En denk je nou serieus dat 80% van de manegeruiters wel weet hoe het werkelijk moet? En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:57

Rubiño_91 schreef:

Ah ik zie dat je DENKT dat je iets van internet weet? Pas op in hoeverre je beschuldigd Rubino. Als je ECHT wat weet van internet, dan weet je ook wat hackers met je pc kunnen doen.

PS. Ik ben geen shadowaccount (CORRECT gespeld) van Pegasus4Ever

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:58

Rubiño_91 schreef:
het klopt dat ik er niet rijd en het klopt ook dat ik verder geen paarden van Poelenburgh ken maar ik kan wel met mn 'eigenpaardwijsheid' uit een uurtje les opmaken dat dat paard makkelijk te rijden is. En denk je nou serieus dat 80% van de manegeruiters wel weet hoe het werkelijk moet? En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?

Waar precies heb ik gezegd dat ik op de Poelenburgh rijd?

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:00

Rubiño_91 schreef:
En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?

Uh...misschien omdat niet iedereen een eigen paard kan aanschaffen? Pling

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 18:01

Evy schreef:
Rubiño_91 schreef:
En als jij alles zogenaamd zo goed weet en kunt waarom rijd jij dan op een manege en heb je geen eigen paard?

Precies, ik heb niet de mazzel dat ik dat kan.

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:03

Evy schreef:
Rubiño_91 schreef:

Dat is niet het punt. Zij gaat er van uit dat mensen met een eigen paard gewoon sowieso alles beter weten dan mensen die geen eigen paard hebben. Terwijl over het algemeen mensen met een eigen paard een bord voor hun kop hebben wat betreft hun eigen rijden en kennis.

Rubiño_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:06

gaan we dreigen Phenomenom? En waar heb ik precies gezegd dat ik vind dat mensen met een eigen paard alles bter weten?

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:11

srry hoor nou maak je me PISSED!
Dus iedereen die flink wat van paarden afweet die HOORT een eigen paard te hebben..?
K denk eigelijk dat jij eenbeetje verwend ben als k dit zo hoor..
K heb geen eigen paard omdat k WEET dat als k er 1 had dat k dan zou proberen om op de kosten te besparen (ben nou niet bepaald rijk) en omdat k WEET dat k er geen rijd voor heb..
Maarja volgens jou weet k dus niet egt iets van paarden af want anders had k wel een eigen paard gehad :S

Okay k weet dat dat een beetje overdreven is en dat k je woorden verdraai waars. maar toch }>

Phenomenom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:13

Rubiño_91 schreef:
gaan we dreigen Phenomenom? En waar heb ik precies gezegd dat ik vind dat mensen met een eigen paard alles bter weten?

Het feit dat je het opvat als dreigement is al genoeg Tong uitsteken. Uit je relaas maak ik op dat je mensen met eigen paard superieur vind vergeleken met de 'manegemensjes'. Ik haat dat.
Vertel me eens, je bent een gozer niet? Anders heb je flink praats voor een meisje }>

Skippylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:15

voor alle duidelijkheid...dit was tegen rubinotje ofzo iets

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:16

Rubiño_91 schreef:
ik zeg niet dat 'eigen-paard'ruiters beter kunnen rijden, maar ik vind manegeruiters gewoon niet bewonderenswaardig...

Rubiño_91 schreef:
ik jaloers op iemand die op een manegepaard rijdt?

Uit deze reacties maken wij op dat jij behoorlijk op manege ruiters neerkijkt, en dat 'eigen-paard'ruiters wél bewonderingswaardig zijn.