19 en 20 februari ZZGP wedstrijd in Zuidwolde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Re: 19 en 20 februari ZZGP wedstrijd in Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:57

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:
Ik kom zeker ff kijken! Ben vooral erg benieuwd naar het PSG debuut van Adelinde Cornelissen.

Die gaat debuteren in de PSG én de I1......... zo tegen de 70%........ Ja

Hoe kan dat eigenlijk met de finale in roosendaal?? Ik neem aan dat ze die in het ZZ-Z moet rijden, dat mag dan neem ik aan???

En hoe kan je nou in 2 klasses tegelijk debuteren?? Ja ik snap echt niks van dat ZZGP, het ZZ-L en ZZ-Z snap ik nog, maar verder.... Verward

Arthurvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:00

Ja ze mag promoveren en in Roosendaal ZZ-Z starten.
Nadat de halve Finales verreden zijn mag je promoveren en aangezien die afgelopen weekeind zijn geweest is ze vrij om te starten.
En ze mag ook inderdaad PSG en Inter I starten dit wordt samen de Lichte Tour genoemd

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:03

Arthurvos schreef:
Ja ze mag promoveren en in Roosendaal ZZ-Z starten.
Nadat de halve Finales verreden zijn mag je promoveren en aangezien die afgelopen weekeind zijn geweest is ze vrij om te starten.
En ze mag ook inderdaad PSG en Inter I starten dit wordt samen de Lichte Tour genoemd

Aaah zooo! Ik dacht altijd dat de interklasses altijd MT of ZT waren.

Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen! Vind t erg knap, het 1e paard dat ze nat het Z2 doorrijd en meteen zo goed! OK dan! Vooral omdat dit ook nog niet de makkelijste is.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 17:33

YvonneS schreef:
Ik kom zeker ff kijken! Ben vooral erg benieuwd naar het PSG debuut van Adelinde Cornelissen. Denk dat ik ook wel ff jun en YR ga kijken, lijkt me ook wel leuk. Eigenlijk wil ik alles wel zien, maar dat gaat echt niet lukken!

Ik ben ook zeer benieuwd hoe Adelinde het gaat doen in de Lichte Tour Vork Echt super paardje, dus het komt vast wel goed met ze Haha! Tot nu toe gaat het allemaal nice and easy, dus dit moet eigenlijk ook wel lukken met de supervos Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 22:16

Nou ben net terug uit Zuidwolde. Adelinde reed echt een super proef, er zat 1 fout in, in 1 hoek liep ie te loeren en na een keer of 5 er langs te zijn geweest stopte voor die hoek, maar daarna meteen door de diagonaal op en een super serie wissels om de 4!!! Echt heel knap hersteld allemaal!! Ze was dan ook dik 1e met 67,nogwat procent!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 23:53

Ik moet morgen om 19.31!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:00

O wat leuk!! Ik kom morgenavond ook kijken, wou graag de jun en YR zien! En de interI ook uiteraard!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 08:47

Zijn er vroege bokkers die mij kunnen vertellen waar Zuidwolde en de manege ligt?

Mijn vriendin startte gisteren 2x ZZL en 2x 4e plaats.

Vandaag moeten ze weer en eigenlijk wil ik wel gaan kijken, maar ze zijn al weg!

Help!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:11

Weet niet of ik vroeg genoeg ben, maar je moet gewoon de A28 naar hoogeveen volgens, dan rechtdoor richting ommen. Dan 2e afslag rechts, dan ga je het industrieterrein op, dan weg volgen naar rechts (2x) en dan is het aan de linkerkant. manege den esch

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:15

Ik denk idd net te laat, ze zijn om 08.00 uur vertrokken( geen mobieltje)

Als ik nu ga rijden(sneeuw) duurt het wel 3 kwartier of een uurtje voor ik er ben.

Helaas pindakaas, dus.

Ga jij nog? Mag je me laten weten wat Ilona mens doet met Pionier( Sambertino)

Groetjes Corrie

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:17

Ja ik ga vanavond nog heen denk ik. Gister hingen er geen uitslagen van de ochtend, dus denk nu ook niet. En de uitslagen komen altijd online op http://www.zzgp.nl

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:53

Amondi , Ilona moet nog een keer in de middag starten dat kun je wel redden toch?

Ik ga ook nog even heen.

Inspiratie op doen en nog wat andere zaken...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:02

Dank Gerrie, dan ga ik misschien nog wel!

Eerst even mijn zoon overtuigen dat hij zijn wiskunde( strafwerk) gaat maken!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 12:11

Oei, strafwerk dat klinkt ernstig..

Wie weet tot vanmiddag rond een uur of een!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:07

Ben net weer terug uit Zuidwolde, heb de jun en YR gekeken. DvB was er met een behoorlijk aantal mensen, erg leuk om te zien hoe ze aan het inrijden waren onder begeleiding van Coby! Leuke vrouw hoor, zo enthousiast over alle resultaten! Vincent van Gasselt was 1e bij de Yr en Bibi was 2e! Ze reed echt een hele nette proef en was geloof ik zelf ook dik tevreden! Bij de jun was chantal lanen (??) de topscorer met 2 1e prijzen.

Ook erg leuk om te zien is dat er zelfs op dit niveau nog paarden lopen te loeren in de ring! Geeft weer een beetje hoop.... Tong uitsteken

En de eggbarr ijzers, is dat een mode verschijnsel ofzow??? Zag er gister al een aantal mee en vandaag weer!

Adelinde reed vandaag niet mee, haar moeder zei gister al zoiets om m een beetje te sparen voor Roosendaal volgende week. Heel verstandig denk ik....

CGJ heeft vast een veel uitgebreider verslag, aangezien hij zat te schrijven. Haha!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 09:30

YvonneS schreef:
Vincent van Gasselt was 1e bij de Yr en Bibi was 2e! Ze reed echt een hele nette proef en was geloof ik zelf ook dik tevreden! Bij de jun was chantal lanen (??) de topscorer met 2 1e prijzen.

CGJ heeft vast een veel uitgebreider verslag, aangezien hij zat te schrijven. Haha!

Ja ik was dik tevreden, ze stond er veel beter aan dan vorige week, paar kleine foutjes nog.
Chantal v Lanen is de zus van Michelle van Lanen, zij reed op het EK pony's met Basalt.

En was CJG bij Hamoen of Blanken aant schrijven?

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 09:42

Ik ben er niet bij geweest helaas maar ik gok erop dat ie bij Hamoen aan het schrijven was.

Nog gefeliciteerd met je tweede plek!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:40

Nistria schreef:
YvonneS schreef:
Vincent van Gasselt was 1e bij de Yr en Bibi was 2e! Ze reed echt een hele nette proef en was geloof ik zelf ook dik tevreden! Bij de jun was chantal lanen (??) de topscorer met 2 1e prijzen.

Ja ik was dik tevreden, ze stond er veel beter aan dan vorige week, paar kleine foutjes nog.
Chantal v Lanen is de zus van Michelle van Lanen, zij reed op het EK pony's met Basalt.

En was CJG bij Hamoen of Blanken aant schrijven?

Bij de man, hamoen dus?

Ik had al zo'n vermoedern dat het familie was van, maar de combi kwam me niet bekend voor. Ze heeft ook een leuk paard en rijd netjes.

Vind t knap Nistria hoe je reed hoor! Je paard heeft enorm veel swung, lijkt me moeilijk uit te zitten soms!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 08:42

YvonneS schreef:

Vind t knap Nistria hoe je reed hoor! Je paard heeft enorm veel swung, lijkt me moeilijk uit te zitten soms!

Lukt soms ook niet helemaal Bloos

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:49

Ik had de sneeuw toch moeten trotseren, Ilona 1ste met 65,nog wat %!
Niet gek voor een paard van de zuidlaardermarkt!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:25

amondi schreef:
Ik had de sneeuw toch moeten trotseren, Ilona 1ste met 65,nog wat %!
Niet gek voor een paard van de zuidlaardermarkt!

haha! Wat gaaf zeg! Er reed in de PSG en in de inter1 ook een vrouw mee, toen dat paard binnenkwam moest ik 3 x kijken om mezelf er echt een paard binnen kwam of een of andere muilezel! Sorrie dat ik het zo zeg. Dat paard had echt een mega groot hoofd en mega grote oren, helemaal een 4-kantsmodel en na het zadel zat er niet echt achterhand meer zeg maar. Toch liet dat paard een leuk, braaf proefjes zien. Bij zit paard zat het denk ik ook puur in het karakter ofzow!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:51

Pino(Sambertino) heeft gewoon echt talent en vooral werkwil. CGJ heeft ze vorig jaar nog in de Z2 ring gehad en was:" aangenaam verrast" En dat vind ik dus een groot compliment voor paard en ruiter.
Geen Farbenfroh, maar zo'n gaaf paard, beetje kort misschien maar dat compenseren met al zijn bewegingen, hij doet ook al aan passage dus ze zullen heus wel doorstromen. En vergeet de ruiter natuurlijk niet. Altijd serieus en desnoods eet ze zelf een week oud brood als haar paarden maar het beste van het beste kunnen krijgen.

Jammer dat ze nu boven de 25 is, maar die zou nou in dat RABO talenten team moeten zitten, eens wat krijgen van die grote pot. Paard van de markt, weten wat je doet, regen sneeuw wind, gewoon rijden, ondanks een full-time baan in het onderwijs.
Geld sparen om bij Herman Wientjes te kunnen lessen. En een echtgenoot die net alweer op zijn trekkertje zat om de bak te vlakken zodat er morgen gereden kan worden, ondanks de vorst. En als de trekker kapot is krijgt Pino een tuig om en kan hij zelf de bak wel vlakken.(hij is ook ZZ voor de wagen)

Maar voor deze doorzetters is er dus helemaal niets, nada, nothing.