Was jij 23 januari ook in Assendelft of niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:Soraya92 schreef:haha okeej!![]()
IK WIL NICK ZIENNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!
lijkt me duidelijk !
waarom ken ik die nou niet...paas mij eens de geheime informatie door!!
GvdT schreef:Ik doe dus ook mee zaterdag B paarden.
Maar dat jullie cor zo aardig vinden![]()
Het scheelde vorig jaar weinig of ik was op CH Schoorl naar huis gegaan.
Ik zat 2 dagen secretariaatmaar wat waren wij die vent zat
.
Zelfs collega juryleden waren zondag niet echt meer positief
Soraya92 schreef:gomir schreef:Dat was ook wel de eerste Cor die me te binnen schootMaar wist ik veel dat je zusje daar in pension staat
(heb hem zondag nog gesproken op concours, vond het superfijn dat ik even door mocht rijden)
Dan wordt het voor jou wel een lange dag op het kampioenschap zeg
Dat mag je zeggen ja!
Don_Marcello schreef:Ik ben er ookvoor http://www.paardenfoto.nl
Als je bij mij meldt dat je op bokt zit, krijg je korting op je foto.
Soraya92 schreef:Dan kan hij waarschijnlijk net zo lekker zoennen als mijn moppieNick is gewoon leuk!!
En je kent hem ZEKER als je hem ziet! Hij heeft een beetje een hans van kalsbeek lip .. al1 aan de bovenkant
Tygahno schreef:Soraya92 schreef:Dan kan hij waarschijnlijk net zo lekker zoennen als mijn moppieNick is gewoon leuk!!
En je kent hem ZEKER als je hem ziet! Hij heeft een beetje een hans van kalsbeek lip .. al1 aan de bovenkant![]()
Don_Marcello schreef:Ik ben er ookvoor http://www.paardenfoto.nl
Als je bij mij meldt dat je op bokt zit, krijg je korting op je foto.
Tygahno schreef:Soraya92 schreef:Dan kan hij waarschijnlijk net zo lekker zoennen als mijn moppieNick is gewoon leuk!!
En je kent hem ZEKER als je hem ziet! Hij heeft een beetje een hans van kalsbeek lip .. al1 aan de bovenkant![]()
gomir schreef:Ik kan me van Schoorl weinig herinneren eigenlijkZo irritant zal het imo dus wel niet geweest zijn
![]()
IK heb altijd fijn met Cor samengewerkt bij ons op de wedstrijden
reddytobias schreef:nou arlette ik hbe je rond zien gaan!! echt heel netjes!!![]()
nog prijs in het 2e parcours? en dan the question...nog kampioen geworden??