Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
2e en 4e keer op concours

moest ik al rijden ze begonnen met de Z. Maar ging wel aardig goed paar foutjes maar jah vind je het gek als je bijna niet gereden hebt
maar ik was 1e met 187 punten dus ben wel aardig tevreden. nOu moet ik zaterdag met mijn paard voor het eerst in de B ben benieuwd
annetjuh1988 schreef:
maar ik had nog ff een vraagje.. mag je L1 en L2 samenvoegen?? vroeg ik me ff af...

Royaltjuh schreef:Nou, 14.50 moet ik ongeveer zaterdag... Ik ben benieuwd, heb nu door de sneeuw al meer dan een week niet gereden... Hopelijk smelt het ff snel, anders wordt t helemaaaaaal nix..

hoop dat het gauw over is
Mies7 schreef:Royaltjuh schreef:Nou, 14.50 moet ik ongeveer zaterdag... Ik ben benieuwd, heb nu door de sneeuw al meer dan een week niet gereden... Hopelijk smelt het ff snel, anders wordt t helemaaaaaal nix..
Heej ik moet zondag... heb inmiddels ook al 2 weken niet meer kunnen rijden dus ben benieuwd... Succes in ieder geval!
Rieta schreef:denk niet meer dat ik mee doe en dan kan ik ook geen ringmeester zijn heb namelijk 39.8 graden koorts hoop dat het gauw over is
Rosalie123 schreef:Ik ga schrijven
Maar ik weet nog niet welke klasse, en of ik moet op zaterdag of zondag. Zien we dan wel weer