sophie_kurk schreef:ik vond het dus wel onwijs jammer dat ik niet een rondje mocht rijden. Mijn pony ws erg gespannen en door een rondje daarvoor te rijden had ik iig mn eerste 3 onderdelen veel netter kunnen doen (had ik 5en voor..), omdat hij eigenlijk te gespannen was om halt te houden bijvoorbeeld. Maar goed dat is geen wereldprobleem, want iedereen had dat nadeel..
ten tweede is er geen excuses aangeboden over het verwisselen van de coupons toen er nar mn huis gebeld werd.. maarja er is wel gebeld en het is wel rechtgezet. Mijn vader was vooral boos omdat er geen excuses is aangeboden.
ten derde zijn ze er gewoon te laat achtergekomen dat de coupons verkeerd ingevuld waren. Ik baal dus enorm omdat ik de prijsuitreiking heb gemist, laat staan hoe erg geeke baalt..
maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik weet dat het ook voor de organisatie erg vervelend moet zijn geweest. Wie wil er nou naar iemands huis bellen om te vertellen dat de prijs eigenlijk niet verdiend was. En dat een ander iemand toch nog wel een prijs heeft, en hierdoor de prijsuitreiking gemist heeft. Ik zou niet in de rij staan iig.. Deze mensen deden dit heus niet omdat ze dat wel grappig vonden ofzo, wat zullen ze zelf hier ook van gebaald hebben. Het is vrijwillegerswerk en door deze mensen hebben we wel kunnen rijden daar.. ik vergeef het ze, blijf het jammer vinden maar het is niet anders.. laat ze maar zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren!
Mijn ouders hebben heel wat combinaties zien rijden en bijna elke pony keek naar de bloembakken enz.
Zoals je al zei, iedereen had dit nadeel.
Ik had zelfs 4-en voor de eerste onderdelen, omdat ik raar scheef binnenkwam en niet kon halthouden.
Ik denk niet dat de mensen jullie niet wilden 'beledigen' door geen excuses aan te bieden. Ze waren vast erg druk en vonden het naar dat zoiets gebeurd is.
Het ere rondje was een beetje rondscheuren in de bak met al die gekke pony's, persoonlijk snap ik niet dat je dat zo erg gemist hebt... Maar goed...
Dat laatste stuk dat je schrijft, daar ben ik het weer helemaal mee eens