Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: Geeke ik leef met je mee! Rare mensen op de GK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:51

Ctal schreef:
Rustig alllemaal Knipoog
Probeer ook de positieve punten er uit te halen Lachen

Het was geen wereldprobleem van mijn coupons maar netjes is anders. De bak verkennen dat hoeft niet voor mij, ik was al aan mijn proef begonnen en dan leidt dat gewoon af en gaat het minder.

Over dat geen rondje mogen rijden? Nou dat is wel vaker zo ik vind dat geen probleem eigenlijk.
Ook waren de percentages snel bekend dat vind ik ook heel erg fijn. En een goede ringmeester zodat iedereen op tijd startte. Dat mag ook wel gezegd worden Lachen
Ik vond de bak trouwens ook netjes met die hoge hekjes! Dat is erg fijn.

Ik vind het trouwens nog wel netjes opgelost, je mag nu iig je prijs nog houden. Niet dat het nu veel waarde heeft maar het is wel leuk.

Ben ik met je eens Ja

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:26

ik vond het dus wel onwijs jammer dat ik niet een rondje mocht rijden. Mijn pony ws erg gespannen en door een rondje daarvoor te rijden had ik iig mn eerste 3 onderdelen veel netter kunnen doen (had ik 5en voor..), omdat hij eigenlijk te gespannen was om halt te houden bijvoorbeeld. Maar goed dat is geen wereldprobleem, want iedereen had dat nadeel..

ten tweede is er geen excuses aangeboden over het verwisselen van de coupons toen er nar mn huis gebeld werd.. maarja er is wel gebeld en het is wel rechtgezet. Mijn vader was vooral boos omdat er geen excuses is aangeboden.

ten derde zijn ze er gewoon te laat achtergekomen dat de coupons verkeerd ingevuld waren. Ik baal dus enorm omdat ik de prijsuitreiking heb gemist, laat staan hoe erg geeke baalt..

maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik weet dat het ook voor de organisatie erg vervelend moet zijn geweest. Wie wil er nou naar iemands huis bellen om te vertellen dat de prijs eigenlijk niet verdiend was. En dat een ander iemand toch nog wel een prijs heeft, en hierdoor de prijsuitreiking gemist heeft. Ik zou niet in de rij staan iig.. Deze mensen deden dit heus niet omdat ze dat wel grappig vonden ofzo, wat zullen ze zelf hier ook van gebaald hebben. Het is vrijwillegerswerk en door deze mensen hebben we wel kunnen rijden daar.. ik vergeef het ze, blijf het jammer vinden maar het is niet anders.. laat ze maar zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 01:08

waar mensen werken, kunnen fouten gemaakt worden. ze hebben het geprobeerd op te lossen!! en naar mijn mening is het netjes opgelost!! wat hadden ze dan moeten doen?? diegene ipv de 140 punten(140 en nog wat) die ze echt had gehaald toch maar gewoon de hoge punten geven, omdat het hun fout was Verward ?? wat voor een andere oplossing zouden ze hier kunnen gebruiken dan?? ze hadden niks anders kunnen doen dan dit!! tot zover is het opgelost en leg je er bij neer, je kan dr toch nix aan veranderen!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:08

sophie_kurk schreef:
maar goed gedane zaken nemen geen keer en ik weet dat het ook voor de organisatie erg vervelend moet zijn geweest. Wie wil er nou naar iemands huis bellen om te vertellen dat de prijs eigenlijk niet verdiend was. En dat een ander iemand toch nog wel een prijs heeft, en hierdoor de prijsuitreiking gemist heeft. Ik zou niet in de rij staan iig.. Deze mensen deden dit heus niet omdat ze dat wel grappig vonden ofzo, wat zullen ze zelf hier ook van gebaald hebben. Het is vrijwillegerswerk en door deze mensen hebben we wel kunnen rijden daar.. ik vergeef het ze, blijf het jammer vinden maar het is niet anders.. laat ze maar zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren!

Daar ben ik het helemaal mee eens. Voor alle betrokken partijen is dit erg vervelend. Verder is het juist op een kampioenschap van groot belang om alles 10x te controleren zodat je als organisatie dit soort fouten zoveel mogelijk voorkomt - en dan nog kan er iets tussendoor glippen, het blijft tenslotte mensenwerk.

Anyway, topicstarter: ik vind de benaming 'rare mensen' in de titel dan ook niet erg gepast.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:23

flirtvogel schreef:

het geen cijfer ligt inderdaad aan de jury, maar wanneer het secretariaat vraagt naar het cijfer, het in de computer invoert, een krulletje onder de optelling op de coupon zet, maar het verrekt (zo zie ik het dan) om even dat kleine cijfer te noteren op de coupon, is voor mij gewoon luiheid.

Als mensen punten optellen, doen ze dat als volgt:
een 5 is 1 punt aftrek, een 6, geen punt aftrek, een 7 is 1 punt erbij. Ze kijken echt niet of alle cijfers zijn ingevuld, daar is gewoonweg geen tijd voor!!

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:38

sorry maar dat doen ze wel, daar hebben ze een rekenkamer voor Pling die rekenen na of het door de jury of schrijver opgetelde aantal klopt. ik heb dit rechtstreeks van het secretariaat. ben het namelijk wezen navragen. en plus 1 en min 1 dat is bekend, ik heb vaak genoeg geschreven bij een jury Lachen

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 14:53

En daarom ben ik blij dat ik alleen spring Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:24

Miss87 schreef:
En daarom ben ik blij dat ik alleen spring Haha!

Patsers............... Clown

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:07

wat ik trouwens niet snap, ik zelf kan persoonlijk wel aardig inschatten hoe een proef ging, en op een gelderse zijn er ook genoeg mensen (objectieve mensen) die jouw vertellen hoe een proef gaat, en t verschil tussen 146 en 165 of wat dan ook vind ik wel heel groot hoor! dat merk je zelf ook! ik bedoel als ik 146 krijg is dat verdiend, n keer denken dat er rond de 5 punten verschil inzit ok, maar zoveel punten !! en als Shanna al zegt ik vond het er heel gespannen ed uitzien, zegt dat voor mij ook wel genoeg!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:23

love_sodera schreef:
wat ik trouwens niet snap, ik zelf kan persoonlijk wel aardig inschatten hoe een proef ging, en op een gelderse zijn er ook genoeg mensen (objectieve mensen) die jouw vertellen hoe een proef gaat, en t verschil tussen 146 en 165 of wat dan ook vind ik wel heel groot hoor! dat merk je zelf ook! ik bedoel als ik 146 krijg is dat verdiend, n keer denken dat er rond de 5 punten verschil inzit ok, maar zoveel punten !! en als Shanna al zegt ik vond het er heel gespannen ed uitzien, zegt dat voor mij ook wel genoeg!!

maar als jij dan toch 165 & 160 krijgt, dan ga je echt niet controleren of het wel klopt lijkt mij, dat zou jij ook niet doen toch? Ik zou verbaasd maar wel blij zijn, en niet naar het secreatariaat rennen dat ze toch wel even goed moeten gaan kijken omdat jij vind dat je het niet verdiend hebt Tong uitsteken Je gaat er immers niet vanuit dat het verkeerd is. Daarom keek iedereen ook zo raar dat de schimmel erbij zat Tong uitsteken ik had haar ook zien rijden, maar vriendin en ik zeiden nog tegen elkaar, dat zal der vast niet zijn..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:25

Graag on topic blijven en nutteloze reacties achterwege laten. Bedankt. Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:32

sophie_kurk schreef:
love_sodera schreef:

maar als jij dan toch 165 & 160 krijgt, dan ga je echt niet controleren of het wel klopt lijkt mij, dat zou jij ook niet doen toch? Ik zou verbaasd maar wel blij zijn, en niet naar het secreatariaat rennen dat ze toch wel even goed moeten gaan kijken omdat jij vind dat je het niet verdiend hebt Tong uitsteken Je gaat er immers niet vanuit dat het verkeerd is. Daarom keek iedereen ook zo raar dat de schimmel erbij zat Tong uitsteken ik had haar ook zien rijden, maar vriendin en ik zeiden nog tegen elkaar, dat zal der vast niet zijn..

nee ok, k snap dat je t zelf niet controleert, ik zou ook blij zijn, maar vaak heb je als je zulke punten rijd daar ook dat gevoel wel bij dat t niet een goed gevoel is, en vooral op n RK kun je je zelf misschien 1 foutje veroorloven maar geen 10 of wat dan ook, of een pony die heel gespannen is! dus ja tuurlijk je baalt, maar k zou er ook nie zo'n probleem van maken, als dit op een gewone wedstrijd was gebeurd was er misschien de helft aan gezeik over geweest, maar t zijn en blijven mensen die daar bezig zijn, en juist omdat punten gelijk bijna bekend gemaakt worden worden er sneller fouten gemaakt, maar doe dan alsjeblieft niet zo alsof mensen express zulke fouten maken(dit is niet alleen zo naar je bedoeld hoor Sophie)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:15

sophie_kurk schreef:
ik vond het dus wel onwijs jammer dat ik niet een rondje mocht rijden. Mijn pony ws erg gespannen en door een rondje daarvoor te rijden had ik iig mn eerste 3 onderdelen veel netter kunnen doen (had ik 5en voor..), omdat hij eigenlijk te gespannen was om halt te houden bijvoorbeeld. Maar goed dat is geen wereldprobleem, want iedereen had dat nadeel..

ten tweede is er geen excuses aangeboden over het verwisselen van de coupons toen er nar mn huis gebeld werd.. maarja er is wel gebeld en het is wel rechtgezet. Mijn vader was vooral boos omdat er geen excuses is aangeboden.

ten derde zijn ze er gewoon te laat achtergekomen dat de coupons verkeerd ingevuld waren. Ik baal dus enorm omdat ik de prijsuitreiking heb gemist, laat staan hoe erg geeke baalt..

Mijn ouders hebben heel wat combinaties zien rijden en bijna elke pony keek naar de bloembakken enz.
Zoals je al zei, iedereen had dit nadeel.
Ik had zelfs 4-en voor de eerste onderdelen, omdat ik raar scheef binnenkwam en niet kon halthouden.

Ik denk niet dat de mensen jullie niet wilden 'beledigen' door geen excuses aan te bieden. Ze waren vast erg druk en vonden het naar dat zoiets gebeurd is.

Het ere rondje was een beetje rondscheuren in de bak met al die gekke pony's, persoonlijk snap ik niet dat je dat zo erg gemist hebt... Maar goed...

Dat laatste stuk dat je schrijft, daar ben ik het weer helemaal mee eens Ja

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:19

Als je een prijd op het RK hebt wil je deze ook graag ophalen, dus ik snap het wel Ja

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:24

ja mijn reactie was maar voor een klein deel gericht op Sofie hoor!! meer tegen iemand anders Vork!!
en als je prijs hebt wil je m idd zelf ophalen! in WEzep heb k ook n prijsuitreiking gezien, bij van die kleintjes, t was gewoon of ze kwamen niet weg en bleven op n volte in t midden, of die beesten gingen dik op de kletter!! Rolleyes

Geeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:26

[i] Nouw Ben het met Flirtvogel iig erg veel met je eens.. Bloos
Majaa.. ik vond zelf ook dat mijn ponY niet egt lekker liep.. Vooral aan het eind had ik veel spanning en werden er genoeg fouten gemaakt..

Maa ik baal er gewoon zoo van dat er zulke fouten worden gemaakt.. het is niet de eerste keer bij mij dat er fouten worden gemaakt op een gelders kampioenschap.. Boos! Ik wil gewoon duidelijk maken dat er zulke fouten niet moeten gebeuren en dat het niet vaker gebeurd.. Want het is ook niet echt bepaald leukk.. Ik snap ook wel dat het secetariaat het niet expres doet! Duuhh.. maa een organisatie is er verantwoordelijk voor dat alles goed verloopt.. majaa ik zeg er helemaal nix meer over.. Pfff.. Maa ik wil iig Sophie Feliciteren met je prijs! Knipoog Vind jammer voor je dat je niet mee hept kunne rijden in prijsuitreiking.. Ach gut Had het ook niet egt verdiend met 2x 146.. :S

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:00

staat nu toch in de reglementen dat je maar tot de l2 een rondje mag rijden.. Wat ik er van weet is dta je vanaf de M toch voor de ring een rondje moet rijden.. Iig mag je de baan niet verkennen.. En het is een officieel gedoe, dus ook officiele regels lijkt me Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:30

als je in de M rijdt mag je een rondje om de ring heen, kan dat niet dan mag je een rondje door de bak. Ik vind persoonlijk de prijsuitreiking rijden nog wel leuker dan mn proef Tong uitsteken maarja daarover zijn de meningen verdeeld..

Geeke bedankt voor je felicitaties, jammer van je punten.. volgende keer beter Knipoog

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:34

Wat een gedoe zeg...

Maar nu heb ik 1 vraagje. Staat op internet ergens de officiële plaatsings volgorde? Want ik was er ook en een vriendin van mij die is 7e geworden maar betekend het dan dat ze nu 6e is geworden?

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:46

Ik heb de officiële uitslag gevonden:

Dressuur Klasse D/E M1 proef 27

Categorie ABCDEP (17 combinaties)

rang Naam Paard/Pony Vereniging prc. j1 j2 x1 x2
1 Shanna Alderliesten Dubbelland's Boas Varus, P.C. 65,77 176 166 70,00 65,00
2 Richelle den Hartog Partout Batavieren, P.C. 63,46 168 162 65,00 60,00
3 Kim Haslinghuys Lest Best Lelyruiters, P.C. de 62,88 163 164 65,00 60,00
4 Kelly Grifhorst Corners Kerry Grote Brug, P.C. de 62,50 160 165 65,00 65,00
5 Sophie Kurk Rikky Toekomst, P.C. de 61,73 154 167 65,00 60,00
6 Arda Boelsma De Burght's Nadine Burght, P.C. de 60,77 157 159 65,00 60,00
7 Kimberly Arends Shakira Hofruiters, P.C. de 60,38 155 159 65,00 60,00
8 Liese van Oort Stayershof's Mentor Rijnruiters, P.C. 60,19 154 159 65,00 65,00
9 Loekie Kaal Ilstar-Sharon Jeanne D'arc, P.C. 59,62 154 156 65,00 60,00
10 Sietske van Nieuwenh. Mister X Bosrakkers, P.C. de 58,65 152 153 65,00 60,00
11 Sanneke Albers Nero Frans, P.C. St. 58,65 154 151 60,00 55,00
12 Lorette Meijerink Conchita Driehoekruiters, P.C. de 58,27 151 152 55,00 60,00
13 Martine Beijenhof Taran Graafschap, P.C. de 57,88 155 146 60,00 60,00
14 Purdey Jansen Brigitte van de Griethse Hettenheuvel, P.C. de 56,92 147 149 65,00 55,00
15 Thanee Visser Maaike IJzerlo, P.C. 56,54 145 149 60,00 55,00
16 Geeke Barmentloo Mirco Zelhem e.o., P.C. 56,15 146 146 65,00 60,00
17 Brita Santing Garden's Luuckx Sprengenruiters, P.C. de 54,81 143 142 55,00 55,00

Ze is nu dus wel 6e geworden...

Bron: http://www.startlijsten.nl

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:51

arda boulsma is jouw vriendin dus Knipoog haha ik heb haar proef gezien, ik vond het heel netjes! zij was 2e van mijn kring..

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:40

Arda stond al op 6 toen ik nog in Putten was bij de uitslagenlijst! Want dat vond ik nog naar voor dr, 1 plaats buiten de prijzen!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 08:55

Haha, ff off-topic, maar er zijn daar heel wat mensen die ik nu op die uitslagenlijst zie, die heel veel wedstrijden hier in utrecht rijden

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:01

Ja is vind het ook heel vervelend voor Geeke, mijn oud-ponyclubgenoot. Echt heel jammer, het gebeurt idd vaker. Niet opgeven, gewoon doorgaan!!!

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:10

En trouwens, wat een onzinnige discussie over dat rondjes rijden. Een rondje rijden moet gewoon kunnen, de omgeving is vreemd voor de pony en dat zal de prestatie dan niet ten goede komen. Of je B of Z bent maakt niks uit. Een ervaren paard kan best zenuwachtig zijn.
En over die fouten die wel eens worden gemaakt op wedstrijd: Nou ik vind het niet kunnen voor een Gelders Kampioenschap dat ze zo de mist in gaan met de puntentelling. Men kan wel zeggen: een foutje maakt iedereen, maar met zo'n kampioenschap hangt er wel wat meer vanaf dan een simpel prijsje. Helaas komen die fouten wel vaker voor.