LuvdaTossa schreef:Pinacolada schreef:
En niemand als afvaardiging voor de M2 naar de NK......
Dit is echt raar, is er dan echt zo slecht gereden? (mogen er van de andere regio's nou meer door, of gewoon een kleinere ring?)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LuvdaTossa schreef:Pinacolada schreef:
En niemand als afvaardiging voor de M2 naar de NK......
haike schreef:LuvdaTossa schreef:En niemand als afvaardiging voor de M2 naar de NK......
Dit is echt raar, is er dan echt zo slecht gereden? (mogen er van de andere regio's nou meer door, of gewoon een kleinere ring?)
hesterv schreef:Sommige jury's vinden het soms blijkbaar niet nodig hoger dan 7'ens te gaan. Beetje jammer, ook al heb je een vreselijk nette en perfect gereden volte of wat dan ook, een 6 is alles wat je krijgt... Beetje jammer somsen doe je het super een 7. Ja zo kan je heel makkelijk lage punten halen in de M2!!!!
Gjilke schreef:Ja maar Hester, 7ens en 8en zijn ook heel eng
HedwigG schreef:Marrepar schreef:Jaa ik ben benieuwd wie er in de l1 heeft gewonnen!!
(Een vriendin van me moest ook, maar heb dr nog niet gesproken)
L1 was er tog niet ..
Citaat:Ik heb nog geen uitslagen van het bestuur ontvangen.
Vr.gr
Jan de With Webmaster
P.S. Begint u alle mail op deze manier? Er is mij geleerd altijd fatsoenlijk te blijven.
--------------------------------------------------------------------------------
Van: fam van der Weg [mailto:...]
Verzonden: zondag 13 februari 2005 16:06
Aan: info@paardensportfriesland.nl
Onderwerp: waar blijven de uitslagen
Potverdorie waar blijven de uitslagen van gisteren
Ik heb ze nl nodig om een verslagje te maken voor de Bildtse Post, en de site.
gr Wietske van der Weg
Gjilke schreef:hesterv schreef:Sommige jury's vinden het soms blijkbaar niet nodig hoger dan 7'ens te gaan. Beetje jammer, ook al heb je een vreselijk nette en perfect gereden volte of wat dan ook, een 6 is alles wat je krijgt... Beetje jammer somsen doe je het super een 7. Ja zo kan je heel makkelijk lage punten halen in de M2!!!!
Ja maar Hester, 7ens en 8en zijn ook heel eng
wietskeweg schreef:Citaat:Ik heb nog geen uitslagen van het bestuur ontvangen.
Vr.gr
Jan de With Webmaster
P.S. Begint u alle mail op deze manier? Er is mij geleerd altijd fatsoenlijk te blijven.
gr Wietske van der Weg
ditchie schreef:Haha wat een aanstellers ;P wel een mooi mailtjemaar idd ik wil ook weten wat de uitslagen van het z1 en z2 zijn!! grrr
Viennanova schreef:Mijn zusje was dus derde bij de M2 paarden op vrijdag. Echt be-lache-lijk, hoe laag er gejureerd werd. Ook zij reed iets van 14-nogwat punten bijelkaar, terwijl ze normaal in de 160-170 rijd, en de punten voor de Z ook al heeft.....Nummer een, trouwens, geheel onterecht, bokte alles bij elkaar in de proef......Veel spanningsfouten trouwens....