momo schreef:Nee, je hoeft het niet allemaal zelf op te lossen want zo goed ben je vast niet. Maar zoveel kritiek ergens op hebben is heel makkelijk en ik zou wel eens willen zien hoe jij zou jureren. Die uitdaging ligt er dus ga maar eens een onderlinge wedstrijd jureren en dan kan je eens zien dat sommige dingen helemaal niet meevallen.
En aangezien je blijkbaar helemaal geen dressuur meer rijdt ............
Het ging in deze topic over omgeinteresseerde jury's. En over commentaar op protocollen.
Ik had het ook over ongeïnteresseerde jury's en commentaar op coupons hoor, totdat jij op de man ging spelen, ik weet niet waar jij je ogen hebt zitten

We leven hier in een vrij land dus ik mag commentaar hebben waar en wanneer ik wil, en ik wil best een onderlinge jureren hoor, geen probleem, 1 ding weet ik wel, ik zou het heel anders aanpakken dan het gros van de lichting jury's die er nu rondloopt!
En dat heel veel dingen niet meevallen is gewoon onzin, op ieder gebied heb je wel moeilijke punten maar je haalt je jurypapiertje niet om een beetje op zn janboerenfluitjes wat punten te gaan roepen, dus dan moet je ook met dingen die niet meevallen een beetje kunnen omgaan.
En kun je dat niet, dan leer je dat maar.