ik heb me afgemeld dus nu startgeld betalen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

confetti

Re: ik heb me afgemeld dus nu startgeld betalen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:18

En nogmaals, probeer schriftelijk af te melden, dan kun je aangeven dat je voor sluitingsdatum hebt afgemeld, telefonisch heb je geen poot om op te staan.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 12:29

Ja ik heb het ook een keer gehad iemand vergat me van de lijst te halen terwijl ik echt heel ver van tevoren af had gemeld moest ik ook betalen.
En pas was tie 2 dagen voor een wedstrijd kreupel ik afbellen.
Ehm ja sorry dat kan niet meer hoor!! Ik zeg ja HALLO hij is kreupel schat wat denk je nou dat ik voor mijn lol afmeld???? Boos! Boos!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:18

Tooske schreef:
Ja ik heb het ook een keer gehad iemand vergat me van de lijst te halen terwijl ik echt heel ver van tevoren af had gemeld moest ik ook betalen.
En pas was tie 2 dagen voor een wedstrijd kreupel ik afbellen.
Ehm ja sorry dat kan niet meer hoor!! Ik zeg ja HALLO hij is kreupel schat wat denk je nou dat ik voor mijn lol afmeld???? Boos! Boos!

In het verleden werd er erg veel misbruik gemaakt van dierenartsverklaringen, vandaar dat deze niet meer gelden. Je wil niet weten hoeveel mensen er afbellen en zeggen dat hun paard kreupel is, terwijl dat niet waar is. Het is als secretariaat niet altijd even gemakkelijk kan ik je vertellen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:14

Ons secretariaat laat de rekening vallen als er of nog een andere combinatie gevonden kan worden die wil starten of als er een dierenarts of dokterverklaring gestuurd wordt. Bij misbruik wordt meteen melding gemaakt bij de KNHS. Bij niet voldoen van de rekening wordt melding gemaakt bij de KNHS en worden de ruiters op grijze of zwarte lijst geplaatst.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 21:44

beppies schreef:
Ons secretariaat laat de rekening vallen als er of nog een andere combinatie gevonden kan worden die wil starten of als er een dierenarts of dokterverklaring gestuurd wordt. Bij misbruik wordt meteen melding gemaakt bij de KNHS. Bij niet voldoen van de rekening wordt melding gemaakt bij de KNHS en worden de ruiters op grijze of zwarte lijst geplaatst.

De deelnemers moeten dan aan de KNHS gaan betalen en alle werkzaamheden die de KNHS voor deze combinatie moet doen, zoals de winstpunten bijwerken, worden stopgezet.

despringer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:09

je hoeft niet te betalen als je je eigen maar afmeldt VOORDAT de startlijst gemaakt is.

dat is ons vertelt