Citaat:Ik heb regelmatig contact met Aniek.
Wel leuk zeg, dat het dan zo goed gaat...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik heb regelmatig contact met Aniek.
kadans16 schreef:Oooooooooooooow wat jammer dat ik niet mee heb kunnen doen.De nummer twee van deze lijst hebben we in roosendaal maar al te vaak verslagen vorig jaar in het M1......Hè Wwwiske???????![]()
Ach ja, gefeliciteerd in ieder geval allemaal.Toppie gedaan!!!
rockey schreef::oo dan zit mijn vriendin (sanne bruurs) er wél bij!!! heb haar net al meteen gebeld, en ze gaat morgen even voor de zekerheid bellen:D
hoop het echt voor haar
WWWiske schreef:
1.Suzanne Romijnders - Roxette - 372 pnt.
1.Maaike Bierstekers - Padessa - 372 pnt.
3.Gabby
Gevers - Nicky - 370 pnt.
4.Nienke van der Mull - Walkman van Melle - 367 pnt.
5.Marloes Maan - Sandokan - 364 pnt.
6.Sanne Bruurs - Pandoer - 360 pnt.
6.Janneke Jacobs - Ramsis - 360 pnt.
Citaat:Vanddag staat in de krant (BN de Stem) dat deze 7 amazones door gaan naar de halve finale in Liempde, Dus ook Sanne Buurs!
Ook staat er in de krant dat Nathalie van de Broek met Nifango als eerste gestart was in de Z2 rubriek. Zo dan is het vooroordeel van: dat als eerste starten nadelig is, ook van de baan.
WWWiske schreef:WWWiske schreef:
* er zaten 2 typefouten in de namen
lindaB schreef:WWWiske wil je dat stuk uit de krant hier neerzetten?
Citaat:Ik heb de uitslagen toch al overgetypt van de officiële uitslagen lijst en een stukje geciteert uit de krant. Hoezo moet ik nu dan gaan scannen? twijfel je aan mijn oprechtheid ofzo?
lindaB schreef:Citaat:Ik heb de uitslagen toch al overgetypt van de officiële uitslagen lijst en een stukje geciteert uit de krant. Hoezo moet ik nu dan gaan scannen? twijfel je aan mijn oprechtheid ofzo?
Allerminst!
Nee ik was gewoon benieuwd over wat er in zn totaliteit in had gestaan, wij hebben die krant niet en bij ons stond er niets over die selectie vermeld
Vandaar...
WWWiske schreef:kadans16 schreef:Oooooooooooooow wat jammer dat ik niet mee heb kunnen doen.De nummer twee van deze lijst hebben we in roosendaal maar al te vaak verslagen vorig jaar in het M1......Hè Wwwiske???????![]()
Ach ja, gefeliciteerd in ieder geval allemaal.Toppie gedaan!!!
![]()
Dat waren nog eens tijden he
kadans16 schreef:Hopelijk dit jaar weer naar Roosendaal.Echt top concours
WWWiske schreef:
groter lukt niet, als je het niet kunt lezen dan moet je de afbeelding opslaan op je eigen computer en dan vergroten.
lindaB schreef:7. Corina Verbocht Taxi Buuron Onixsia 376 punten
(de uitslag van de Z1 heb ik helaas niet)
QuijoSavan schreef:lindaB schreef:7. Corina Verbocht Taxi Buuron Onixsia 376 punten
(de uitslag van de Z1 heb ik helaas niet)
haha, die ken ik wel.