Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zep schreef:De laarzen moeten om te beginnen goed schoon zijn. Ik doe dat rustig met een klein beetje zadelzeep als het te erg vast zit, werkt goed. Dat moet je niet dagelijks doen volgens meneer Petrie. (die natuurlijk liever heeft dat je zijn speciale "boot cleaner" koopt)
Shanna16 schreef:Ik denk dat ik nu alla direct mijn laarzen pak
Dat potje moet en zal fikken![]()
MissSisa schreef:Shanna16 schreef:Ik denk dat ik nu alla direct mijn laarzen pak
Dat potje moet en zal fikken![]()
Weet jeanrene geen tip
Als ik hoor waar er allemaal brand is door in de fikgestokenschoensmeerpotjes dan weet ik waar het van komt
Remember schreef:Groen?? Ik haal het er inderdaad ook altijd weer vanaf (niet bewust), mijn laarzen maak ik regelmatig even met een doekje schoon en zadel en hoofdstellen idem dito. Snap dat het niet echt gezond is voor je leer, maar nog nooit gehoord dat het groen werd!
Sjuimpje schreef:Let wel op dat je dus het BLIKJE Kiwi koopt,
ze hebben het namelijk ook in glazen potjes, maar dat is creme en dat brandt dus niet.
Shanna16 schreef:Dan heb ik dus het verkeerde potje gekochtSjuimpje schreef:Let wel op dat je dus het BLIKJE Kiwi koopt,
ze hebben het namelijk ook in glazen potjes, maar dat is creme en dat brandt dus niet.
he, misschien moet ik eerst eens kijken wat voor potje wij hebben dan...
Bedankt..
Sjuimpje schreef:Ik heb me laatst ook ongans gezocht naar de blikjes,
en waar lagen ze 2 breed, 8 rijen lang en 5 hoog opgestapeld denk je?
Gewoon in de supermarkt...
Kylan schreef:Ik heb nu van dat "schoenenglans" van de hema... Daar gaan me laarzen wel erg van glimmen... Ik dacht eigenlijk dat t gewone schoensmeer was... Nou ja, dan maar met glimlaarzen op wedstrijd....