Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
J0sef1entje schreef:Nu mijn dochter gisteravond (het liep uit!) de wedstrijd gereden heeft, moet ik mijn stalgenoot misschien een klein beetje gelijk geven; er waren een aantal héééél erg goede ruiters voor haar (173 en 172 pntn) en hoewel ze twee redelijk nette, in mijn ogen net winspuntwaardige proefjes heeft gereden, kwam ze met 148 en 152 thuis. De punten op haar protocol kon ik me echter grotendeels wel in vinden, maar er waren ook wat zesjes die voor mij zeventjes hadden kunnen zijn! Nog ff flink dooroefenen dan maar! Maar ach dat koppie van mijn dochtertje (ze is pas 10), ze was echt teleugesteld. Volgende wedstrijd is een thuiswedstrijd (6 maart), maar ook met zo'n 15 B-pony combinaties waarschijnlijk, kijken wat dat ons brengt.
Rensjuh schreef:Het gaat idd om een consequente jury, als díe er maar zit dan maakt het niks uit....
en verder, betekent meer deelnemers automatisch meer concurrentie?? Dacht ik eigenlijk niet, stel dat jouw dochter morgen als 15e start en er zijn net 6 drama-proeven voor haar geweest. Zij komt vrolijk de ring in en rijd een braaf 160-proefje. Ze zal dan gauw een paar punten hoger zitten, juíst omdat er een paar slechten voor haar waren... Alhoewel dit met een consequente jury natuurlijk weer niet geldt![]()
Alikesflame schreef:ik heb het liefst veel concurrentie. als je dan prijs hebt heb je het tenminste verdient.
Lieke schreef:Ik rij liever tegen een grote groep omdat je idd kan vergelijken dan.
1e van de 20 worden is imo een grotere prestatie dat eerste van de 2 of 3.
Fleurtje100 schreef:Lieke schreef:Ik rij liever tegen een grote groep omdat je idd kan vergelijken dan.
1e van de 20 worden is imo een grotere prestatie dat eerste van de 2 of 3.
Dat vind ik dus echt onzin. Eerste worden met 20 slechte combinaties is geen grotere prestatie van 1e van worden met 3 hele goede combinaties. Het gaat erom hoe goed de concurrentie rijd, niet met hoeveel ze zijn. In het Z bijvoorbeeld zijn er ook niet zoveel inschrijvingen. Maar kunnen er wel eerder beroepsruiters tussen zitten. Wat in de B met veel combinaties meestal niet het geval is.