Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garfield schreef:Er zijn een aantal mensen die hebben gezegd dat ik melding moet maken bij het KNHS. Misschien dat ik dat ook ga doen.
GeaB schreef:Ik hoorde er zaterdag ook iets over door het bestuur van de OB. Dat verschil van Garfield hadden ze het over. Ze zijn daar na die tijd nog wel even voor gaan zitten, de twee jury's in kwestie. En ze kwamen tot de conclusie dat meneer met 163 punten het paard te stekerig vond lopen en daarom steeds een punt lager als "jury 193" zat. Dan kom je precies op 30 punten uit.
Ze hebben dus met z'n tweeen de coupons naast elkaar gelegd, want ze zullen dit ook zelf niet zo prettig hebben gevonden. Het is wel een verschil van 10%. Maar ik denk dat in beroep gaan bij KNHS nu niet zoveel zin meer heeft.
Uit bovenstaande blijkt wel dat de coupons iig niet zijn verwisseld. Maar het blijft vervelend, zeker op een kampioenschap. Dan zou je toch de betere juryleden verwachten.
chalotje schreef:Heb jou ook nog zien rijden Gea! Vond vooral Nostradamus een erg leuk paard
Garfield schreef:Het paard loopt helemaal niet stekerig. Ervan uitgaande dat hij dat wel zou doen, dan is het nog niet correct dat bij een goed uitgevoerde travers het paard een 6 krijgt. Ook is het dan niet correct dat bij goede wissels ook maar 6-en worden gegeven. Dat het zijn type paard misschien niet is, dat kan, maar dan nog is het niet correct.