Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Om heel effe off topic te gaan over Libero H.. Het was een mooi paard maar geen super springer............. (het was een vechter die overal over heen wilde).
MissSisa schreef:Om heel effe off topic te gaan over Libero H.. Het was een mooi paard maar geen super springer............. (het was een vechter die overal over heen wilde).
YvonneS schreef:Spannend nu, edward gaat nu de kur rijden, ben benieuwd. Er staan 2 hoge scores voor duitsland....
Remember schreef:YvonneS schreef:Spannend nu, edward gaat nu de kur rijden, ben benieuwd. Er staan 2 hoge scores voor duitsland....
Ik ben aan het F5-en op die site
YvonneS schreef:Sven 3e!!!!!!
YvonneS schreef:Naar mijn idee heb ik Lingh wel eens beter zien lopen, soms kwam ie iets tegen de hand naar mijn idee en swong iets minder, maar des al niet te min een super prestatie na er zolang uit te zijn geweest!
Sven reed erg goed, paard gaat steeds mooier gedragen, maar die piaffe leert ie volgens mij nooit....