Haar en veiligheidshelm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yvette12

Re: Haar en veiligheidshelm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:01

Ja, dat probleem heb ik straks ook weer als ik ga starten. Hoedje was idd veel makkelijker. Moet eerst maar eens zo'n cap gaan kopen want ik heb alleen nog zo'n oud model! Knipoog

Maar even uitproberen straks als ik er één gekocht heb!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:23

Knot niet te strak op je hoofd en idd erg laag maken. Ik heb ook heel dik haar (en lang), maar gebruik altijd zo'n donut. Uiteindelijk een froezel (hoe schrijf je dat Verward) en zo'n siernetje net als Margreet liet zien eroverheen en klaar!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:42

Ik was vandaag bij de ruitersport winkel en wilde een haardonut kopen. Daar werd mij verteld dat ik er te lang haar voor heb Verward Ik heb hem uiteindelijk maar niet gekocht... Hebben degene die zo'n donut gebruiken kort of lang haar? Gaat dat goed? Lachen

Heb vandaag ook een GPA Titium gekocht Haha! T was een rib uit mijn lijf maar dan heb je ook wat. Nu maar eventjes oefenen voor die knotjes onderaan je cap!

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 22:15

Ik heb dus ook te lang haar voor een donut maar vind het ook lelijk onder mijn GPA, dus ik doe een haarclip ondersteboven in en dan doe ik mn haar onder mijn cap. Ook geen last van geklapper op je rug. Zo blijft je haar bij elkaar en komt alleen die clip net onder je cap uit.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:30

Ik heb haar dat qua lengte net over m'n schouders komt, maar het is wel langer geweest, nooit problemen gehad met die donut. Je moet alleen even wat meer werk maken van het wegwerken van de uitstekende plukjes, maar daarvoor doet een netje dus al een heleboel.