Kleur cap (nieuwe GPA)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:37

Tulandro schreef:
Wat een onzin zeg, koop gewoon zo'n harry horse, zit veel lekkerder en is veeeeeeeeeeeeeel goedkoper..

He je hem al gepast dan???

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:40

jeszus wat een bedrag zeg voor een cap ik vond die andere al duur over de 300 euro mja het is wel je eigen veiligheid

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:46

Gut Lia, heb je de loterij gewonnen? Tong uitsteken

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:28

Hij is idd wel erg duur. Maar ik moet zegge dat ik hem wel erg mooi vind. Ik heb zelf de casco new master dessin heel erg fijn en te betalen Knipoog
Afbeelding
Ze hebben hem ook in het zwart.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:41

Krijg ik als jury er wellicht nog een probleem bij.......

Wát is nu zwart (of blauw) en wát niet????
Ik mag dan wel een computergestuurde "kleurenlezer" meenemen......... Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:43

Ilindra schreef:
Ik weet het ook, daarom schaf ik hem niet zomaar aan maar wil ik zeker weten dat ik er ook mee mag starten.
Voor een rondje in het bos vind ik het iets te gortig Haha!

Als ik het antwoord van de hoedenmaffia lees weet ik trouwens wel genoeg.......

Vreemd om zo neergezet te worden Verward

Ik zie het verband niet Blond Blond

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:38

*verslikt zich in haar broodje* 1299 euro voor een cap....
1299.... EURO?!
Da's ruim 2600 gulden!!!!!!!!!!
En ik vond die van 300euro al veel te duur en die zat ook nog eens voor geen meter. (ja die heb ik gepast ja)
Maar goed.. t is maar net wat de gek er voor geeft.. Moeten ze bij pikeur ook hebben gedacht *LOL*
Dat er echt nog mensen zijn die er serieus over na denken zo'n bedrag voor een cap neer te tellen. Ik vind het een beetje asociaal. Mogen jullie mij eens uitleggen wat er nou precies zoveel beter is aan deze cap dan aan alle andere. En "dat ie beter zit" is wel een heel slap argument...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:45

Krijg je d'r een gratis paard bij voor die 1299 Euro??

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:50

Hij is wel chique, maar zou er zelf niet mee gaan rijden.
Helemaal als ik het bedrag hoor...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:57

*volcano* schreef:
En "dat ie beter zit" is wel een heel slap argument...

Dat ligt maar net aan je hoofd... De HH zit bij mij werkelijk voor geen meter. De Pikeur wel.
Hoewel ik dit wel een belachelijke prijs vind voor een helm. Maar goed, als je het er voor over hebt...
Je zal maar op je kop stuiteren als je hem voor het eerst op hebt... Bloos!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:04

KarinvdM schreef:
Dat ligt maar net aan je hoofd... De HH zit bij mij werkelijk voor geen meter. De Pikeur wel.
Hoewel ik dit wel een belachelijke prijs vind voor een helm. Maar goed, als je het er voor over hebt...

Jij bent echt de eerste waarvan ik hoor dat de HH niet goed zit. Zelfs mensen die de pikeur hebben bij mij op stal, hebben er spijt van als ze de HH op zetten. ShannaY bijvoorbeeld, die vind de HH ook erg lekker terwijl ze zelf de pikeur heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:06

Klopt !
Ik heb zelf de pikeur, maar de HH van Tulandro zit echt als een huis !
Nu zit mijn pikeur na een paar keer dragen ook lekker, maar HH is zeker ook aan te raden.

Daarbij is pikeur niet als de beste uit de test gekomen, maar dat maakt niet uit, dat hoorde ik pas toen ik de mijne al gekocht had.

Is er trouwens niet een typfoutje gemaakt, 1200 euro voor een cap gaat mij erg ver, en nu ben ik zeker niet gierig wat betreft mijn paardenspulletjes..

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:07

Mac schreef:
Krijg je d'r een gratis paard bij voor die 1299 Euro??

Je kan het vragen en kijken wat ze zeggen!!! Knipoog

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:11

nicole0180 schreef:
jeszus wat een bedrag zeg voor een cap ik vond die andere al duur over de 300 euro mja het is wel je eigen veiligheid

Een cap van 1299 euro is vast veeeeeeeeeel veiliger dan een van 100 euro...
Sorry, maar vind hem niet mooi en zeker niet voor dat geld (typfout?!)

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:16

Casco Younster €40 en is goedgekeurd als veiligheidscap, dus even veilig. Knipoog
En enkel mooi als je er met staat off course (logisch...).
Liever wat lelijker en €1000 besparen.
Daar kan je trouwens heel veel leuke dingen voor je paard (en jezelf) met kopen. Knipoog

En mooi vind ik hem zeker niet...

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:20

En wat nou als je een keer valt? koop je dan (zoals het hoort) meteen een nieuwe? Tong uitsteken

Ik vind het een belachelijke prijs voor een cap...

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:24

Merens schreef:
En wat nou als je een keer valt? koop je dan (zoals het hoort) meteen een nieuwe? Tong uitsteken

Ik vind het een belachelijke prijs voor een cap...

Enkel als je echt op je hoofd valt eh. Haha!
En dat komt nauwelijks voor, bij springen makkelijker maar als je gewoon dressuur doet moet er toch heel wat gebeuren (ik sluit niet uit dat het niet kan).

Het is gewoon belachelijk, je kunt heel wat meer veiligheidsdingen kopen met dat geld.

Marinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:44

Wauw en zo kan het dus ook ik ga sparen voor dat ding!!!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:01

KarinvdM schreef:

Ja maar alleen voor t argument, hij zit beter betaal je geen 1000 euro extra Bloos! Behalve HH en Pikeur zijn er natuurlijk ook nog veeeeel meer caps in allerlei soorten en maten te verkrijgen en stukken goedkoper!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:06

Ja, en?
De een betaalt 2500 euro voor een paard, de ender 25.000 of 250.000, dat verschil kan er bij caps ook zijn.
De een betaalt 50 euro voor een cap, en de ander 1300.
Nou mag je mij uitleggen waarom een dure cap wel aso is en een duur paard niet

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:16

Het nieuwe reglement is duidelijk (ik heb het intussen gelezen):

Als je het ding ZWART of DONKERBLAUW opspuit ben je welkom in mijn ring...........

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:16

@ Billy
Verschil tussen paarden onderling is imo nogal wat groter dan het verschil tussen caps. Logisch dat de prijzen ook meer verschillen. Bovendien is een paard ook een heel andere investering dan een cap. De meesten die een duur paard kopen hopen daar ook weer wat van terug te zien. (prestaties van het paard)
En gewoon een duur paard kopen voor de heb, zodat je in iedergeval nog wat lijkt is imo net zo aso als de prijs van deze cap.
En het lijkt mij niet dat het verschil tussen deze cap en andere caps 1000 euro waard is. (Maargoed, daarom ook mijn vraag wát nou dat grote verschil is) Ik denk dat sommige mensen de waarde van het geld niet meer zo goed kennen. Beetje jammer.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:20

Misschien is het niet zozeer de waarde van geld niet kennen, maar ergens iets voor over hebben.
Waarom zou ik een "duur paard willen kopen zodat je in ieder geval nog wat lijkt"?
Mag ik omdat ik geen topruiter ben, geen duur paard hebben, maar moet ik het met een paard doen dat me minder bevalt?
Alleen omdat ik niet naar de OS kan?
Heel eerlijk gezegd vind ik jouw redenaties nogal krom, en het lijkt meer op afgunst dan op goede argumenten.

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:29

Dyyy schreef:
Hij is idd wel erg duur. Maar ik moet zegge dat ik hem wel erg mooi vind. Ik heb zelf de casco new master dessin heel erg fijn en te betalen Knipoog
Afbeelding
Ze hebben hem ook in het zwart.

Ik heb de grijze en heb de 29ste en 30ste wedstrijd, ik vraag me nu ook af of ik hier mee mag rijden...
Naja, ik zie wel. Lachen

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:33

Tja, het is maar hoe ver je wilt gaan in ergens iets voor over hebben. Met de opmerking dat mensen de waarde van het geld niet meer kennen, bedoel ik, dat het nu een beetje klinkt zoals; Ik wil het beste van het beste hebben en het maakt niet uit wat dat kost. Dán ken je imo de waarde van het geld niet meer. Het is mooi dat iemand dat kan zeggen.. Wie t breed heeft laat t breed hangen Knipoog
Maar daarom mag ik 1299 euro voor een cap nog wel asociaal vinden. Ik heb het geld daar niet voor, ben ik heel eerlijk in. (Heb t er overigens ook niet voorover, ookal zou k multimillionair zijn, dan nog niet) Voor dat geld kan ik een heleboel andere leuke doeleinden bedenken.