Tulandro schreef:Wat een onzin zeg, koop gewoon zo'n harry horse, zit veel lekkerder en is veeeeeeeeeeeeeel goedkoper..
He je hem al gepast dan???
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilindra schreef:Ik weet het ook, daarom schaf ik hem niet zomaar aan maar wil ik zeker weten dat ik er ook mee mag starten.
Voor een rondje in het bos vind ik het iets te gortig
Als ik het antwoord van de hoedenmaffia lees weet ik trouwens wel genoeg.......
*volcano* schreef:En "dat ie beter zit" is wel een heel slap argument...
KarinvdM schreef:Dat ligt maar net aan je hoofd... De HH zit bij mij werkelijk voor geen meter. De Pikeur wel.
Hoewel ik dit wel een belachelijke prijs vind voor een helm. Maar goed, als je het er voor over hebt...
Je zal maar op je kop stuiteren als je hem voor het eerst op hebt...
Merens schreef:En wat nou als je een keer valt? koop je dan (zoals het hoort) meteen een nieuwe?
Ik vind het een belachelijke prijs voor een cap...
KarinvdM schreef:Dat ligt maar net aan je hoofd... De HH zit bij mij werkelijk voor geen meter. De Pikeur wel.
Hoewel ik dit wel een belachelijke prijs vind voor een helm. Maar goed, als je het er voor over hebt...
Je zal maar op je kop stuiteren als je hem voor het eerst op hebt...
Dyyy schreef:Hij is idd wel erg duur. Maar ik moet zegge dat ik hem wel erg mooi vind. Ik heb zelf de casco new master dessin heel erg fijn en te betalen
Ze hebben hem ook in het zwart.