Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Die interesseert het namelijk geen lor dat Wanroy verkocht wordt.
Scum schreef:Ermelo mag dan centraler liggen voor noord-Nederland, maar niet voor Zeeland, Zuidholland, Brabant, Limburg en een deel van Gelderland. En volgens mij zitten daar toch de meeste ruiters van Nederland. Het mooie van die 2 locaties was dat je het ver rijden zo nog een beetje kon spreiden. Ik ken al genoeg mensen die nu niet meer naar kampioenschappen gaan omdat ze helemaal naar Ermelo moeten. Ik ga zelf ook al niet meer naar de bijscholingen voor de instructeurs, omdat ik dan op een doordeweekse dag helemaal naar Ermelo toe moet.
Aimee schreef:Eeeeh, neem je dan ook de enorme concentratie springruiters in de achterhoek mee?
CGJ12 schreef:Dacht ik ook.
Zeker 10 mensen uit de quote500 hebben een ZZGP-dochter, vrouwtje of vriendin........
Aimee schreef:Overigens, precies die 10 mensen hebben wel zoveel geld dat ze al lang een groot paardensportcentrum voor hun dochter/vriendin hebben gekocht. En zat geld om met de super-de-luxe vrachtwagen door heel Nederland te crossen, dus waarom moeten ze eigenlijk Wanroij kopen?
(onder het motto; eerst even een goede overredingsstrategie opstellen)
Aimee schreef:Overigens, precies die 10 mensen hebben wel zoveel geld dat ze al lang een groot paardensportcentrum voor hun dochter/vriendin hebben gekocht. En zat geld om met de super-de-luxe vrachtwagen door heel Nederland te crossen, dus waarom moeten ze eigenlijk Wanroij kopen?
(onder het motto; eerst even een goede overredingsstrategie opstellen)