Bij ons wordt alles via de vereniging geregeld. Het enige wat je dan moet doen is het optijd bij de gene van de vereniging melden en dan komt het allemaal goed. Verder zelf nog nooit problemen met de knhs gehad.
moowsy
Geplaatst: 14-01-05 20:05
Jolanda89 schreef:
Bij mij heeft het helemaal niet lang geduurd! 28 december heb ik startkaartaanvraag opgestuurd, en nu is die al binnen. Bij m'n vorige pony duurde het ook maar 2 weken.
Bij mijn paard duurde het ook 2 a 3 weken, maar bij mijn verzorgpony ong. 5 weken..
Margon
Geplaatst: 14-01-05 20:07
Ik heb half november mn startkaart aangevraagd en ik kreeg em in de laatste week van december binnen op de site staat dat ie binnen 2 a 3 weken binnen moet zijn! Lekker raar maar dat geeft niet want ik start toch nog niet!
jongleurtje
Geplaatst: 15-01-05 22:42
ik had een weeek voor de kerstvakantie me starkaart aangevraagd en kreeg hem de laatste dag voor de kerstvakantie al, alleen stond er bij mij op dat me paard 163 is terwijl hij toch echt 178 is. ach ja heb gebeld en heb een nieuwe toegestuurd gekregen, was er ook binnen een dag. voor de rest heb ik er geen problemen mee.
Angeliek
Geplaatst: 15-01-05 23:03
Ik ken jouw verhaal. Ik had Torro gekocht, en laten chippen. Dus het paspoort opgestuurd naar de KNHS, hebben ze het zonder te vragen doorgestuurd naar het KWPN, paspoort bijgewerkt...Krijg ik ineens een rekening binnen van het KWPN.. En ik dacht: Ik had het toch naar de KNHS gestuurd. Daarna krijg ik OOK nog eens een rekening van de KNHS... Geldwolven
Weetje hoe lang dat proces geduurt heeft? bijna 3 maanden!
Noisy
Geplaatst: 16-01-05 11:17
Scum schreef:
Ik praat er liever niet meer over. Groot trauma.....
waarom start je er dan een topic over
nee, geintje, ik kan me voorstellen dat je ze wel allemaal achter het behang kan plakken
ik heb na 2 weken gelijk gebeld en lopen zeuren en toen was het zo geregeld...ik zei dat ik op de site had gezien dat zo'n aanvraag maar 2 weken duurde en dat we nu al 4 weken verder waren en ik nog niks had, nou we zijn helemaal bij hoor, zei ze lekker bijdehand, ik zei, dat lijkt me niet want ik zit al 4 weken te wachten.... >;) toen was het even stil aan de andere kant, hehehe wacht even zei ze ik ga even kijken...en toen ik ze weer terug aan de lijn had was het ineens allemaal geregeld en werd de startkaart de volgende dag gepost.... zo zie je maar...de aanhouder wint...