De olympische kür van Raphael Soto (videoclip)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:13

Ik vond het wel een mooie proef. Niet de beste, maar toch...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:36

Ik vind ze wel wat hebben met zn 2tjes. *LOL*

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 20:52

sophie_kurk schreef:
ik vind zn houding eerlijk gezegd nogal beroerd Scheve mond maar het paard vind k wel super!

helemaal mee eens!!!
paard is super maar zijn berijder is minder.
ik ben dol op dressuur!!! Haha!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 00:54

Citaat:
Synthesizer muziek kort door de bocht? kom op Theo, je kunt er vanalles over zeggen maar dit is wederom een uitspraak die niet kan en waar je weer niet over hebt nagedacht.

Er is een hele goede videofilm en DVD te koop genaamd : The History of the Kür. Hierin wordt door vele deskundigen; rijders, trainers, juryleden en wedstrijdorganisatoren aangegeven waarom het gebruik van synthesizers een gepasseerd station is Er worden tevens een aantal heel leuke voorbeelden gegeven.

Verder mogen de küren van Anky (door alle jaren heen) toch wel als een lichtend voorbeeld gelden dat echte instrumenten het ultieme doel moet zijn.

Aan het FEI Freestyle forum heb ik mijn steentje al voldoende bijgedragen, en verder ben ik die tijd in Amerika om muziek te produceren voor de paarden van ISF en een aantal clinics te geven.

Theo

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 01:04

Horsedances schreef:
Aan het FEI Freestyle forum heb ik mijn steentje al voldoende bijgedragen, en verder
ben ik die tijd in Amerika om muziek te produceren voor de paarden van ISF en een aantal clinics te geven
.

Theo

Ja.......... je kunt niet ALLES voor een doos gebak doen..... Knipoog
Doe Belinda en Bill maar even de groeten van me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:25

Horsedances schreef:
Verder mogen de küren van Anky (door alle jaren heen) toch wel als een lichtend voorbeeld gelden dat echte instrumenten het ultieme doel moet zijn.

Oh, is dat zo?
Schijnheilig

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:17

Ik ben eigenlijk wel benieuwd met welk "doel" Horsed. dit topic geopend heeft?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:51

met het doel:

Citaat:
Meerdere malen kreeg ik het verzoek of ik de kür van Raphael Soto en Invasor op mijn website wilde zetten

oftewel, op verzoek!
je kan je afvragen of het op het Wedstrijd-forum thuishoort...

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 01:15

Ragne schreef:
met het doel:

oftewel, op verzoek!
je kan je afvragen of het op het Wedstrijd-forum thuishoort...

Ja ok. dat begrijp ik, maar waarom start Horsed. een topic over: "het feit dat hij op verzoek van........ een video van de kur van de spanjaard op zijn site moet plaatsen?" Ik begrijp niet echt waar hij heen wil met de start van dit topic Verward
Een Daewoo dealer zet toch ook geen Mercedes in zijn showroom, (of omgekeerd Haha! ) laat mensen lekker doen wat ze willen en mooi vinden wat ze mooi vinden, moeten we met z'n allen in 1 hokje ofzo?