xtvax schreef:Inschrijving is verlengd tot 15 januari...dus iedereen kan nog opgeven!Kan je je ook nog uitschrijven.
Als we nou een lijstje maken met wie er wanneer gaat en dan straks de starttijden erbij:21-01-05:22-01-05:SplashIsLief> Anouk met Splash
voeg ons ook maar toe 21-01-05; frederique met napoleon (L/C)22-01-05; albert met precission (Z) albert met kensington (ZZ) albert met joyful (ZZ)
Citaat:21-01-05 frederique met napoleon (L/C)>> moet die niet op 22ste?22-01-05Anouk met Splash (L/E)albert met precission (Z)albert met kensington (ZZ)albert met joyful (ZZ)
wij doen ook mee!! ik heb me gister nog even snel op kunnen gevenword de eerste keer B bij de pony'sallemaal veel suc-6
Citaat:21-01-05 frederique met napoleon (L/C)>> moet die niet op 22ste?22-01-05Tralalaa (B/ ?)Anouk met Splash (L/E)albert met precission (Z)albert met kensington (ZZ)albert met joyful (ZZ)
Otto doet mee met mijn vriendin (nr. 21)Ik kan er alleen niet bij zijn ..Ik moet werken!Maar iedereen veel succes!
kazou schreef:Weet iemand trouwens hoeveel er van de ponies door mogen??http://www.paardensportutrecht.nl/aanta ... rdigde.htm
mm, een van onze paarden loopt niet helemaal lekker, gister dr ijzer verloren hopen dat morgen goed is!!
Splash is ook niet goed, dus ik ga niet, maar kan dus nergens een nummer vinden waar je af moet melden iemand enig idee?
we hebben haar net even gelongeerd en ze loopt wel helemaal goed, dus hopen dat ze er alsnog morgen geen last van heeft