normale punten??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:43

Biepje schreef:
Ja, daar is het toch wel duidelijk gedaan om de AB pony's en dat vind ik niet goed, ze moeten juist leren dat ze zichzelf moeten verbeteren!

Juist! Stel dat ze een andere keer op wedstrijd heel goed rijden, mss zelfs wel beter als deze keer. De kans dat ze net zo'n hoge punten hebben is wel heel erg klein, daardoor zal het alleen maar verwarrend worden. Groteren kunnen hier denk ik beter mee omgaan, maar die kleintjes is de vraag. De wedstrijdpunten zullen de volgende keer wel tegenvallen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:52

als die kindertjes maar niet naast hun laarsjes gaan staan! Haha!
wel erg extreem!! Bloos

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:36

Ik vind het ook nogal overdreven hoge punten. Volgens mij is het wel terecht als kleintjes een winstpunt krijgen als ze een net proefje rijden, maar van zulke punten krijg je dat ze zich niet meer kunnen verbeteren. Verward Als ze dan bij een andere jury niet zulke hoge punten rijden, kan de lol er nog wel eens afgaan. Scheve mond Ik vind sowieso dat bij deze kleintjes meer moet gelet worden op de houding en zit en het rijden in het algemeen dan op het feit dat ze precies op de goede plek stilstaan of een overgang maken.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:29

Sorry, maar ik zie liever dat jury's normaal of anders te laag punten. Dan kan het namelijk niet super tegenvallen als je dan toch een winstpunt krijgt en naar de volgende klasse gaat. Dit is echt veel te hoog.

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:46

Ja, de volgende keer zal het resultaat tegenslaan natuurlijk en dan weten ze helemaal niet meer wat te doen: het is gewoon ontzettend verwarrend!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:48

ik vind dit abnormaal hoog! zelf heb ik nog nooit boven de 200 punten gehaald. ik wil die jury ook wel!